Hai, ik wil heel graag weer beginnen met rijden, alleen nu niet meer engels, maar western, omdat dit mij voor mijzelf ontspannender lijkt. Ik zou alleen niet weten waar te beginnen hier in de omgeving met lessen. Ik zou graag 1 keer in de 2 weken voorlopig willen lessen, hoeft niet perse op een manege. Heb nu zo'n 3 jaar niet meer op een paard gezeten, maar door de veulens van mn vriend zn werkgever begint t zo ontzettend te kriebelen dat ik 20 lessen van manlief heb gehad
Ik heb goede ervaringen met de Silver Ranch in Oosterwolde Niet naast de deur (uurtje rijden vanaf Zwolle), maar je kan er zowel groeps- als privélessen krijgen op goed getrainde westernpaarden.
Hey wranglerbutt leuk jou hier ook te zien;) Tijd geleden hahaha (jaja nichtje van marina hier ) Ik zal morgen ff googlen voor de silver ranch en manlief t even laten zien, kijken wat hij ervan zegt...
piggeljay
johanna uit haarle. paulette zorn koekangerveld. silver ranch. ws quarterhorses. sarah de weerd nijverdal. roelie muller harskamp./ede. en misschien nog wel meer mensen. succes in ieder geval.