Foto's van Ace uit Amerika

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 12:10

Gisela schreef:
Door dat stomme ongeluk van 3 jaar geleden zit ik nog steeds in de problemen met die rotarm, plus verlies aan zelfvertrouwen, zenuwen en weinig vertrouwen in een paard.


Ik begrijp wat je bedoeld hoor Gisela. Ik heb zo'n 6 jaar geleden een flink ongeluk gehad met een paard (8 dagen intensief care, 3 weken ziekenuis, 6 maanden revalidatie, nog altijd lichte lichamelijke problemen). Daarna een mishandeld paard gehad, wat in volledig paniek raakte wanneer er iemand op haar ging zitten. 4 maal van haar afgevallen, 3 maal in het ziekenhuis beland. Weg zelfvertrouwen, weg vertrouwen in een paard.

2 jaar geleden heb ik, met behulp van Cl@udia en mijn huidige paard Okidokie, m'n zelfvertrouwen en vertrouwen in paarden pas weer terug gevonden. Dus wie weet, krijg jij met behulp van Ace jouw vertrouwen weer helemaal terug, want zoals Carys zegt: "Het is te leuk om op te geven".

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:06

Zo FANTASTISCH PAARD! (zal ook wel een flink prijskaartje aan hangen Knipoog )

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 14:17

Monnik snapt dus precies wat ik bedoel.

Paulus en ik rijden dus alletwee, Paulus het meest fanatiek plus de wedstrijden. Nu hadden we dus 1 paard, onze Flash. Ook een superguppie en buitengewoon braaf. Dus ik ben bezig met 2 maal per week te rijden. Paulus rijdt hem 3 maal per week en hij heeft 2 dagen per week 20 minuten longeren en dan 2 uur op de wei.

Maar omdat we dus alletwee heel graag rijden, hadden we toch besloten dat een paard erbij (waarop we dan ook alle twee gaan rijden) wel zo fijn zou zijn. Kunnen we gezellig samen bezig zijn in plaats van 1 op het paard en 1 langs de kant Knipoog

Groetjes, Gisela

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:49

Hoi,

ik snap ook precies wat jullie bedoelen hoor Knipoog

nja... heb dan niet op intensive care ofzo gelegen... maar heb een aantal jaren geleden ook een nare val meegemaakt...
viel, wierp nog 'netjes' mijn schouder richting grond, maar sloeg/rolde door en kwam dus keihard met mijn kop op de straat Huilen
gevolg; kei grote bult & een fikse hersenschudding... Scheve mond
En dan te bedenken dat ik 2 paarden op stal had, die zo hun ''nukken'' hadden met rijden (Colinda & Jessie), en dan val ik van mijn eigen superbrave kr. kwpn-er af Haha!

Na het herstel had ik echt ff moeite om weer te beginnen.... en dus begon ik MET helm (speciaal daarvoor aangekocht), en begon ik in eerste instantie weer met mijn kr. kwpn-er....
want ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan *LOL* en zo uiteindelijk weer rustig aan vertrouwen opbouwen...

Op een gegeven moment ''vergat'' ik een keer de helm op te zetten & voelde me niet ''happy''...
tja.. dacht ik toen, da's ook wat .... Scheve mond en ben ik heel bewust weer die helm AF gaan laten, want op een wedstrijd rij je met een hoed, en om daar nu zo'n ''ei'' in te doen, zag ik ook niet zo zitten... Clown

Maar... het komt altijd weer goed, toch?! Knipoog

sommige dingen, zoals dit, heeft gewoon tijd nodig ... EN ja... een lief paard Knipoog

groetjes