ik ga volgend jaar dus op trektocht en zo'n velletje leek mij een verstandig idee...
ik moet zowieso eelt kweken want ik krijg nu al pijn in mijn kont van 2 uur rijden..... wordt nog wat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jilleroo schreef:ziet er zacht uit... ik kreeg van sugarmiss ook al de tip om een bonnt te nemen dat gaat broeien onder mijn kont.. dan moet ik ook nog een brandblusser meenemen
Maar buiten een veldflesje aan de horn is een brandblusser achter de cantle ook wel leuk
. Geweldig! Als je die een kunt vinden, raad ik je aan die te kopen. En dan moet je mij even mailen, want ik ben ook op zoek 
Anya schreef:ik heb een seatsaver gekocht bij een nederlands internetbedrijf (pb maar voor url). Mijn vriendin heeft de bontvariant. Die zit uiteindelijk niet zo lekker omdat er een naad over het midden loopt...hij kruipt dus (in ieder geval bij ons) in je kruis. De seatsaver krijgt van ons dus een hoger cijfer
. Maar het ding bevalt mij zo goed, dat het nog steeds op m'n zadel ligt. Geen idee of ik van de zomer een broeierige kont ga krijgen, dan is ie zo van m'n zadel af. Voorlopig blijft ie echter op m'n zadel liggen.
.