en leer je in een groep ook voldoende?
ik woon in zuid-limburg help nu op stal waar ik een les voor terug krijg..er was mij prive gezegt maar ik rij nu toch samen met anderen... opzich hun aanpak is ergens goed maar toch teveel mensen of te korte tijd voor meer mensen.je bent meer rondjes aant stappen/draven dan echt oefeningen aan het doen:S je mag blij zijn als je 1 oefening gedaan hebt zoals halthouden of stukje achteruit lopen, misschien is het een beginnersgroep, mja ik heb nogal problemen met mensen (fobie) en kost me dus echt veel moeite daar die uren te helpen voor een les... en als de les dan toch niet zo goed is als je denkt ja dan ist zooooo moeilijk om te gaan, mn steuntje in mn rug is nu heel zwak.
Ik heb wel gehoort dat hier in de buurt een man western traint en zo en dat hij ook les geeft voor 10 euro maar of dit prive is of niet geen idee en hoe lang weet ik ook niet...
nouja ik ben dus gewoon aant rond informeren en misschien kom ik dr wel achter dat er iets betaalbaars is al is het dan om de week 1x inplaats van elke week 1 x
half uur met de bus dan half uur met de trein.. dan kun je de bus weer pakken voor hetzelfde geld maar volgensmij teld het niet meer vanaf belgie.. dan moet ik bij betalen .. pien vraagt ook best veel...
ik kijk ff rond miss anders haar toch nog eens bellen/mailen of er iets te regelen valt
Dus ik zoek ff anders word het verlopig maar ff dressuur/springen ofzo
) betaal ik een stuk meer.
) en ben dan dus ook een aardig bedrag kwijt.
.