[WN] Website Generals Golden Boy en My Technical Toolbar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissBullit

Website Generals Golden Boy en My Technical Toolbar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 13:14

Hallo Allemaal!

De website over Generals Golden Boy en My Technical Toolbar is inmiddels gereed *\o/* .
Voor de liefhebbers, het adres is http://www.vaneckquarterhorses.nl
De eigenaar van Golden Boy en Casanova is Toon van Eck.

Er staat ook informatie op over de dekkingen, kijk snel want de eerste 15 merrie's
krijgen korting op de dekking.

Hopelijk vinden jullie het wat!

Groetjes Marieke

Anoniem

Re: Website Generals Golden Boy en My Technical Toolbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:57

eenvoudige, maar wel mooie site.
Beetje jammer hoe de ketting om de neus van G. G. Boy zit, wat mij betreft niet nodig.
succes in elk geval met deze mooie hengst!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:55

Eenvoudig hou ik van! Je moet snel zien waar je heen kunt en je moet snel je info kunnen vinden. Dat lukt hier goed.
Wat minpuntjes: de foto's allereerst. Ik vind het persoonlijk echt niet kunnen dat voor reclamemateriaal (wat een site toch is) een normaal stalhalster wordt gebruikt. Zeker die van Golden Boy is geen gezicht :n Bovendien trekt hij ook nog eens scheef, wat zo'n knap paard geen goed doet. Jammer! Verder komen beide hengsten wat mij betreft niet op hun voordeligst uit de verf op deze manier. Ik ken alleen Golden Boy 'in het echt', maar die kan zéker beter ;) De zwarte hengst lijkt op veel foto's een onderhals te hebben, wat misschien in werkelijkheid niet zo (of minder is). Ook daar vind ik het roze halster geen gezicht, maar dat kan een kwestie van smaak zijn, want die zit in elk geval netter en lijkt nieuw ;)

Verder staat er zo op het eerste gezicht bij de zwarte wel een pedigree en bij Golden boy niet. Ik zou de menu's wat dat betreft hetzelfde houden.

En nog wat kleine taalfoutjes. Ook niet schokkend, maar dat kan wel als storend ervaren worden. Bijv. in het stukje wat over de zwarte gezegd wordt: serieus busness, das niet echt engels ;)

Nou, het lijkt zo een behoorlijk afzeikstuk, maar zo is het niet bedoeld! Ik hoop dat je wat aan de kritiek hebt, want het is opbouwend bedoeld!

Succes met beide mannen! ;)

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:48

Leuk! Zeker een paard als Golden Boy verdiend een plekje in cyberspace! :j

Verder had ik bij het bekijken van de site een heel verhaal in gedachte, maar ik zie dat SusanW het helemaal perfect heeft neergezet. Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Wat ik ook jammer vind op de foto's van de zwarte hengst, dat je eigenlijk alleen een zwarte vlek ziet. (Zwart IS moeilijk fotograferen...)

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:58

De foto's vind ik ook niet zo goed, zwart kan wel op de foto denk ik, zie onderschrift.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:38

Leuk hoor.

Maar ik zou idd wel wat doen aan de foto's, die ketting is niet echt mooi en geeft geen fijne indruk ook doordat het halster scheef hangt.
Verder denk ik dat er wel mooiere plaatjes te maken zijn van deze schitterende hengt! ;)

Site is wel duidelijk, groot plupunt en ja wat wil je met zo'n super beestjes he!

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 06:37

Inderdaad vind ik ook dat er mooiere foto's te vinden zijn van golden boy......
Maar je achtergrond vind ik super!!!

Keitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:16

leuk om te zien!!
een aantal jaar geleden heb ik nog een aantal keer op Cas gereden, toen heette hij nog Barry ;)
echt een geweldige hengst!! niet alleen om naar te kijken, maar ook in omgang!!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:03

Voor de foto's had ik beide hengsten een showhalster om gedaan, en de ketting over de neus vind ik echt niet kunnen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:06

Ketting over de neus wordt wel vaker gedaan. Maar neem dan een mooi showhalster...

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:17

ja maar dat is bij GGB niet echt nodig.

maar goed. genoeg kritiek. mooie site, lekker overzichtelijk. de typefouten heb ik me niet aan geergerd. maar kan me wel voorstellen dat een ander dat wel zou doen.

ik vind de zwarte niet echt tonen, ik vind hem wat iel over komen. GGB ziet er wel goed uit, al is ie in het echie inderdaad mooier.

kortom, een leuke, duidelijke, goed georganiseerde site met mooie foto's.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 23:34

Bij Miss Bojangles is het hoofd niet te zien door het kolommetje er naast. Ik mis de foto's van GGB onder het zadel (vind ik hem altijd zo geweldig om te zien onder zadel!). Verder heb je een pb'tje. Verder leuke site en zeker weten dat alles goed komt! Succes met jullie hengsten! +:)+

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 07:09

Inmiddels zijn er wat foto's gewijzigd en toegevoegd op de site. Het is de bedoeling dat we de site nog verder verfijnen en nog mooie foto's toevoegen, ook als ze onder het zadel zijn.

Inmiddels zijn we in het bezit van een prachtig showhalster, de foto's hiermee houden jullie nog tegoed!

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:13

Mag ik vragen hoe je aan die mooie achtergrond komt?
Zoiets zoek ik ook nog in die stijl. Heb me al rot gezocht op het web....

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 07:18

Tussen die nieuwe foto's zitten hele mooie! :j
Verder is het een mooie site, vooral die achtergrond.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:04

uhm... ik zou het al iets seriezer nemen als in ieder geval worden als ' championship' al een juist werden geschreven (dus niet championchip) komt heel klungelig en onprofessioneel over....

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 15:40

Seriezer Pien? :?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:40

Zoals al is gezegt komen de paarden niet helemaal goed uit de verf, voor een klein bedrag heb je al een goede fotograaf
die de paarden prachtig op de foto kan zetten. ;) Verder is de site niet echt heel proffesioneel aangepakt, wel is het mooi
overzichtelijk. Ook de paarden op het logo zijn niet helemaal mooi uitgeknipt/gegumd, dit had veel mooier gekunt, er zijn
genoeg creative mensen op Bokt die dit graag (gratis) voor je doen.
Op dat na vind ik de site er goed uitzien! :D

carly_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:59

Ik heb casanova gezien in Aken,
en daar heb ik hem super zien bewegen vooral met de hunter ;) !!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:56

Miryamk schreef:
Seriezer Pien? :?

Whaha! Heb ik weer...

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:45

De site zelf vind ik erg toegankelijk, mijn complimenten.
en ja sorry om terug te vallen in vorige meldingen de foto's zijn echt minder!
Ook erg jammer dat jullie die toch gebruiken als flyer want hoorde laatst op wedstrijd veel mensen om me heen zeggen nou dat ziet er niet aantrekkelijk uit (waar jullie flyers neer hadden gelegd).
En dat is jammer want het zijn super mooie paarden.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:07

Ik zou ook nog wat doen aan de beschrijving van de hengsten, de huidige stijl doet ietwat penny-achtig aan. Dat het super lieve hengsten zijn zal heus wel maar daar heeft een merrie eigenaar niet zo gek veel aan (naast nog het feit dat, met alle respect, iedereen dat over zijn hengst zal zeggen). Niveau van training, wedstrijd ervaring/gewonnen wedstrijden etc erbij zo lijkt me zeker nuttig erbij en filmpje erbij zodat de bewegingen te zien zijn zou ook nuttig zijn, maar dat wel een goed professioneel uitziend filmpje natuurlijk. E.e.a. ligt natuurlijk ook aan je doelgroep als je puur op recreatieruiters mikt die een leuk veulen erbij willen voor min of meer de fun is dit natuurlijk wel prima. Maar ik had de indruk dat jullie ook mikten op de professionelere ruiters.
Al met al een leuke site maar mist nog de puntjes op de i.

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 08:39

Als je op de namen van de hengsten klikt dan zie meer informatie. Zoals de behaalde resultaten van de wedstrijden.

PienB wat is eigenlijk jouw echte naam. Zie je veel voorbij komen op bokt en dat je veel wedstrijden hebt geen reden vroeger. Ben eigenlijk wel benieuwd wie je bent.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:54

Als de flyer van GGB bekijkt op DPHC bijvoorbeeld, zie je veel meer resultaten dan op de website. Persoonlijk zou ik die er wel bij vermelden als ik jullie was. Je hebt nu eigenlijk alleen halterprestaties genoemd, terwijl tegenwoordig de nadruk meer op de performance onderdelen ligt bij GB, toch?