Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MidnightPSan schreef:als je ze nu gewoon opbelt , als je weet wie de vader is, misschien kan je via een DNA mach gewoon een AQHApapier bij je merrie krijgen.
die meiden van de AQHA zijn echt te aardig en doen meestal heel goed hun best om dit zoort zaken op te lossen.
als je een hele QH hebt ga je toch niet voor een half papier, zonder zeker te weten dat jij en de AQHA er alles voor hebben gedaan.
Ik ga ze absoluut bellen deze week! Merrie wordt 18 mei 4, dus het is nog niet te laat... Thanks!
Ik weet wie pa en ma zijn, was er zelf bij
judith schreef:Ik weet (helaas) zeker dat de hengst nog niet geregistreerd is en ook niet meer geregistreerd zal worden... (hengst is al 10 inmiddels...) Een breedingreport hebben we dus niks aan. Heb er inderdaad al aan zitten denken om de AQHA gewoon eens te bellen en te vragen wat de mogelijkheden zijn. En ik kan me voorstellen dat ze daar absoluut niet van houden idd!
Maar met zo'n half quarter registry, mag je daarmee bijvoorbeeld wel NSBA starten?
Je kunt er niet mee bij de aqha/nqha terecht
) judith schreef:Dat de AQHA graag alle quarters geregistreerd ziet kan ik inkomen, niet alleen staat dat leuk op statistieken, maar brengt ook geld in het laadje.Heb er inderdaad al aan zitten denken om de AQHA gewoon eens te bellen en te vragen wat de mogelijkheden zijn. En ik kan me voorstellen dat ze daar absoluut niet van houden idd!
Denk dat je aan de WRAN vastzit.