[WN] lid worden van de AQHA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anick

lid worden van de AQHA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 07:53

Hoe en waar kan ik lid worden van de quarter. Ik keek op de site, maar dat was allemaal engels, en daar kom ik toch niet echt uit!
Wie kan me helpen?
Laatst bijgewerkt door Berdien op 04-05-09 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

Elliebelle

Re: lid worden van de quarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 08:06

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 18:33

Oeps, heb nu een verkeerde indruk gewekt :o
Ik bedoel van de AQHA. Dat had misschien makkelijker geweest.
Eens kijken of ik dat kan laten veranderen.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:48

Ik denk dat je op de http://www.aqha.com site op de menu optie 'The Association' moet klikken (aan linker kant), hierna zie je boven aan het window een zwarte menubalk met 'Registration' als je daar met je muis overheen beweegt komt er een pull-down menu omlaag, waar 'Membership' tussen zit waar je op moet klikken.
Halverwege de pagina staat een link 'General Membership'. Via het pop-up window dat je te zien krijgt kun je een membership verlengen of een nieuwe aanvragen. Om een nieuwe aan te vragen kun je direct op Continue klikken. Hierna verschijnt een invulscherm waar je moet kiezen voor de duur van je lidmaatschap, en je naam adres en email gegevens ed moet invullen. Bij membership kies je voor Individual (als je tenminste geen ranchbedrijf hebt). Tot slot kun je ook aangeven of je een abonnement wilt op bv. de QH Journal. Hierna klik je weer op Continue. Dan kun je nog wat interesse gebieden aangeven en of je email wilt onvangen van de AQHA via mail. Als je niets wilt ontvangen klik je NO aan. Dan weer Continue en dan krijg je de creditcard invul pagina. Hierna verwacht ik dat je klaar bent. Verder ben ik niet gegaan want ik ben al lid :) Kosten zijn $40 dus ongeveer €30.

Heb je overigens ook een paard dat je daar wilt registreren? Want dan kun je dat combineren.

Anick

Re: lid worden van de AQHA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 16:15

dat is wat ik wilde weten! Dankjewel!! :)