zoals sommigen weten is mijn vroegere paardje (Tally)in februari overleden. ze was toen van de mensen waar ik ook mijn neiuwe paardje (dochter van de oude) ga halen (volg je het nog?)
nu ga ik in Mei daarheen (3 weken) en de eigenaar is jarig dus ik vind het tijd worden voor iets speicaals..
maar wat? 1 ding wat wij absoluut gemeen hadden was de liefde voor Tally en daar wil ik dus ook iets speciaals mee doen. en dan denk ik niet in 'een mok met de foto erop' ofzo.
waar ik wel aan denk zijn echt speciale meer emotionele dingen zeg maar.
zo ben ik eens bij het AQHA museum geweest en daar heb je een muur met plakaten van quarters met daarop de naam en een titel die ze hebben behaald ofzo. ik weet dat je deze gewoon kunt kopen maar geen idee hoe dat werkt en wat het kost. zou het bv wel speciaal vinden als zij daarbij kwam te staan, met zijn naam als laatste eigenaar ed.
iemand enig idee hoe/wat/waar?
of andere ideen? kun je andere dingen bestellen bij aqha die op naam van paard zijn (ze hebben al genoeg whimpy paardjes en ze heeft ook een orkonde van haar Trail Superior ed maar ik bedoel dus iets anders)
dus als iemand een goed idee wat ik voor speciaals kan doen laat het me please weten... (ze wonen in USA en zijn duits dus denk dan echt aan AQHA dingen)
Heb je toevallig nog een stuk van de staart? (sorry als het wat lomp overkomt)
Er is ook een bedrijf in DL wat stalbordjes maakt en daarin de foto van je paard maakt, dus 1 geheel. En dan naam erbij, bep. kleur enz.. Mooi om te zien.
Toekie
Geplaatst: 22-04-09 21:12
Ik weet alleen dat afgelopen jaar de AQHA een eenmalige ''actie'' had waarbij alle leden een 'brick' konden bestellen voor aan de 'Wall Of Fame'. Hierop kon je drie tekstregels laten zetten. Dit was tijdelijk, ik was net te laat. Kreeg wel een persoonlijk ondertekende brief vanuit Amerika om dat mede te delen.
Zo'n brick kun je waarschijnlijk wel ergens laten maken. Je kunt het alleen niet (meer) bij de AQHA aan de muur laten bevestigen. Dat was een eenmalig aanbod vorig jaar.