Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Do_ schreef:Wat vind je prijzig _Do_? De AOK vraagt voor het verhuren van de koeien inclusief binnenbak de laagste prijs van Nederland aan Anneke of aan de DWAS. De prijs die jij uiteindelijk betaald wordt mede bepaald door de kosten van instructie én een heel belangrijk deel door de verzekering die zorgt dat jij bij een ongeval iets uitbetaald krijgt óf die zorgt dat jij niets hoeft te betalen als er door jou schuld (of je hond) schade ontstaat aan de koeien of de opstal van de AOK-Ranch. We hebben het hier over een bedrijf met eerlijke prijzen en ik vind het behoorlijk kort door de bocht om hier te plaatsen dat ze behoorlijk prijzig zijn.Ik ben een keer met een groep bij de A OK Ranch, maar die zij redelijk prijzig.
Pannenkoek schreef:_Do_ schreef:Wat vind je prijzig _Do_? De AOK vraagt voor het verhuren van de koeien inclusief binnenbak de laagste prijs van Nederland aan Anneke of aan de DWAS. De prijs die jij uiteindelijk betaald wordt mede bepaald door de kosten van instructie én een heel belangrijk deel door de verzekering die zorgt dat jij bij een ongeval iets uitbetaald krijgt óf die zorgt dat jij niets hoeft te betalen als er door jou schuld (of je hond) schade ontstaat aan de koeien of de opstal van de AOK-Ranch. We hebben het hier over een bedrijf met eerlijke prijzen en ik vind het behoorlijk kort door de bocht om hier te plaatsen dat ze behoorlijk prijzig zijn.Ik ben een keer met een groep bij de A OK Ranch, maar die zij redelijk prijzig.
Groeten,
Rob
_Do_ schreef:Even voordat ik hierop reageer; wie bedoel je met "ze"?......En ik hoorde dat ze de prijzen bijna verdubbeld hadden nu ze door kregen dat we vaker wilden komen. Vandaar dat ik eens verder aan het kijken ben. De prijzen die ik gehoord heb, als het klopt, is erg veel voor een paar uur, maar ik weet ook niet wat gebruikelijk is.....
Pannenkoek schreef:_Do_ schreef:Even voordat ik hierop reageer; wie bedoel je met "ze"?......En ik hoorde dat ze de prijzen bijna verdubbeld hadden nu ze door kregen dat we vaker wilden komen. Vandaar dat ik eens verder aan het kijken ben. De prijzen die ik gehoord heb, als het klopt, is erg veel voor een paar uur, maar ik weet ook niet wat gebruikelijk is.....
Ik heb met mijn bestuurspet van de DWAS op even contact gehad met de AOK en er werd bevestigd dat er al tijden géén sprake is van prijsverhogingen en dat de afdracht voor het gebruik van de koeien inclusief de bak E 15,-- per persoon is ongeacht het aantal honden en ongeacht de tijd die je nodig hebt (dat kan dus de hele dag zijn). In mijn optiek zijn dit bijna vooroorlogse matsprijzen en ik ben blij dat we voor deze prijzen de koeien mogen huren.
Ik denk trouwens niet dat je het ergens onder dezelfde omstandigheden en onder dezelfde (veiligheids)voorwaarden goedkoper een kudde koeien kan krijgen.