Zelf heb ik momenteel geen paard om op te rijden, dus mocht ik Storm rijden van Mildred.
De groep was niet zo heel groot dus kregen we genoeg aandacht, het was wel even wennen weer eens op een engels zadel, was al weer jaren geleden en geef mij toch maar een westernzadel.
Maar voor deze gelegenheid dus toch engels, eerst werd er uitgelegd hoe er moest worden gereden, in welk tempo en in welke houding, daarna veel oefenen en aan het eind van de ochtend nog veel lichtrijd-oefeningen, nou die vielen goed tegen, doorzitten om pionnen en dan lichtrijden op het goede been zonder te kijken maar doordat je meteen de andere halve circel om moest kon je het niet zo goed aanvoelen, dus dat zijn dingen die je veel moet herhalen, ik rijd altijd wel warm lichtrijdend in draf maar dan ga ik altijd gelijk op het goede been lichtrijden, paar rondjes linksom en rechtsom, daarna doorzitten.
Na de pauze HSE, Karin had pionnen neergezet en wij kregen een uitleg wat we moesten doen, in praktijk valt het allemaal wel mee maar doen is toch een tweede.
de 1e x ging het eigenlijk best goed, daarna had Storm meer het idee van, ik ken deze proef al, dus ik doe hem alleen wel, die cuttingpaardjes denken gewoon teveel mee
Verder heeft hij goed zijn best gedaan, hebben we veel geleerd van Karin en zijn we doodmoe naar huis gegaan.
Karin bedankt voor de leerzame clinic en Jolanda, ook jij heel erg bedankt voor het gebruik van je heerlijke grote binnenbak, voor de gezelligheid en de lekkere koffie en broodjes.
we hadden een clinic van AdB , maar dat was ook heel leuk.
en vond het dus zeer zeker een leerzame clinic !
jeweetwel, die gave buckskin, deed ook mee !
Als ik dat geweten had, was ik even langs gekomen. Maar het was natuurlijk ook erg lekker weer om buiten te rijden, nou ja volgende keer dan maar...
had ik het nu maar gedaan
ik geloof dat ze 'smorgens om 07.00 uur waren weggereden
terwijl het hier om 10.00 uur zou beginnen.
Hopelijk tot gauw allemaal