Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En inderdaad was het beredruk en konden we nog net een plaatsje bemachtigen. Daarvoor was Monty Roberts met een demonstratie van een join up, heel leuk te zien na alles erover te hebben gelezen. Heb de man zelfs nog een handje kunnen geven
Voor de liefhebbers die een leuke vakantieplek zoeken www.rainbowhill.de. Een wel wat rommelige site maar geeft toch een aardige indruk. Zeer vriendelijke mensen die in een prachtige omgeving wonen. Kortom heb een paar heerlijke dagen gehad.
. Ik heb niet overdreven he
Wij hebben de RainbowHill niet op de beurs getroffen helaas - of stonden ze er niet
Maar ja, één dag is veeeeel te kort voor de Equitana
En dat hoeft niet, kijk maar naar Volker Schmidt. En er zijn weer heel wat staarten gesneuveld
knip ze dan iets korter denk ik dan - arme paarden.
tribune vol. Wel Jean-Claude Dysli weer gezien. Voorproefje voor deze zomer bij ons op stal
. We wilden hem eigenlijk nog even spreken maar dat lukte niet; het leek Elvis wel. Nog even en er wordt omgeroepen "Jean-Claude has left the building"
. En al die tijd maar vriendelijk tegen iedereen - ik zou er doodmoe van worden.
Wij hebben het in ieder geval fantastisch gehad. Over twee jaar weer!!!!
En die buckskin (Viv's dun it) was zo mooi
Dus waar we in eerste instantie zaten kon je niet veel zien. Maar er gingen steeds meer mensen weg dus we konden aardig doorschuiven en zaten op een gegeven moment wel goed.
De ouwetjes doen het nog best in de cutting
). Maar ja dat is een kwestie van je Hollandse mond open doen en de weg vragen