Hmm, ik heb de advertentie en het filpje op de site bekeken.... Maar ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik het een fijn beeld vind, de stop is erg onstuimig en er word behoorlijk druk op het bit gelegd waar ze flink tegenaan hikt omdat ze er imo bang voor is.
Begrijp me niet verkeerd, leuk paard welke de kunstjes kennelijk kent, en de spin gaat echt goed en snel maar ik kan haar nog niet helemaal ok vinden!
Het hele topic hoort hier niet te staan, maar als link onder EA-CO.
sonita
Geplaatst: 21-02-09 10:58
+1 op wat???? Als dat ''ready to show'' is.....
spatter
Geplaatst: 21-02-09 11:40
in de green ass gras waarschijnlijk want ze moet de stop en één van de spins nog op 2 handen rijden met een scharenbit paardje loopt best lekker maar af is het nog lang niet
MidnightPSan
Geplaatst: 21-02-09 17:00
is het nu Bokt of de STER reklame hier. Zooooo mooi loopt het nu ook weer niet,niet mooi vlak, op de voorhand en iets teveel knie actie. zeker niet willingly guided. jammer. foto op website aan het hek past wel in een sportwagen reklame.
quarterH
Geplaatst: 22-02-09 02:43
grappig...... iemand probeert een paard te verkopen en dan zijn er altijd mensen die het nodig vinden dit af te zeiken. ben erg benieuwd hoe jullie paarden lopen... ik zie geen vraagprijs staan bij dit paardje dus dan kun je ook niet oordelen erover vind ik. ik heb beestje live gezien vorige week in Issum, liep best ok. geen pro materiaal nee maar ok. als je het niks vind dan koop je toch niet? vind het niet echt netjes het beestje hier wat te gaan afkraken
PienB: helemaal mee eens. Ik vind het best een leuk paardje,wel nog wat werk,maar okee..ben dan ook benieuwd naar de vraagprijs. Maar inderdaad .gewoon reageren als je interesse hebt of het paard live hebt gezien. Zo'n filmpje geeft toch een heel ander beeld.
sonita
Geplaatst: 22-02-09 10:02
Je oogst wat je zaait. Moet je geen filmpje neerzetten. Er zijn trouwens ook regels voor adverteren...... Dit is geplaatst als een gewoon discussie topic..... @ Pienb; Onze paardjes lopen gelukkig een heel stuk beter, en ik beweer niet dat ze ''ready to show'' zijn. Zeer verwende reiningruiter?!?! Zal wel. Sorry beetje bot op de zondagmorgen, hoewel eigenlijk niet sorry. My give a damn got busted. Zie onderschrift.
Het is niet toegestaan om een apart topic te openen over je advertentie op EA-CO. Wil je je advertentie onder de aandacht brengen van de WN-Bokkers, dan kun je de link ervan hier plaatsen: [WN-AM] [EA-CO] Commercieel (alleen links naar EA toegestaan!)