Kun je na een westernwedstrijd (wran of nqha) ook een soort van coupon krijgen waar je punten op staan? Zodat je kan zien wat goed ging en waar je nog aan moet werken?
Meestal willen ze de protocollen wel copieren voor je. Het secretariaat heeft vaak wel een copierapparaat. Maar eigenlijk is dat alleen voor reining en trail, want de andere onderdelen hebben geen duidelijke scoresheets.
Stuiter
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-09 02:19
Ok, bedankt!
spatter
Geplaatst: 20-02-09 11:07
in het zuiden is het gebruikelijk dat er tig copietjes liggen om mee te pakken, waar ook dankbaar gebruik van werd gemaakt ik vind het heel belangrijk om thuis om mijn gemakkie de score nog eens door te nemen, daar leer je enorm van en na een wedstrijd ban ik te moe om dat even in mijn hoofd te printen vanaf een blaadje aan de muur ik blijf het jammer vinden dat het niet mogelijk is om een uitslag te krijgen van horsemanship en pleasure zeker bij de horsemanship zou daar best iets op papier gezet kunnen worden als uitleg aan de ruiter voor de score niet iedere jury neemt de moeite om na de proef wat uitleg te geven
Yep. De judge levert na het zetten van de handtekening de scoresheets in bij het secretariaat. Die verwerken de uitslagen in de computer (ivm highpoints en all around-spul) en daarna worden ze ter inzage opgehangen.
spatter
Geplaatst: 23-02-09 10:10
sonja lang niet alle jury's schrijven wat op bij de horsemanship, of een algemeen cijfer voor de proef