[WN] Barrel racer jeugd gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

barrelracer

Barrel racer jeugd gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 10:58

hi, ik doe aan deze clinic en wedstrijd mee en de organisatie probeert uit alle landen een paar jeugd barrel racers te laten komen voor de promotie van de sport onder de jeugd. zijn er nog meer jonge (tm 18jr) barrelracers aus nederland die mee mochte doen ? groetjes billy

Afbeelding
Afbeelding

14 tm 21 juni te cowboy guest ranch in voghera italien

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:19

Beste Billy ik ben nu bezig om barrelracing van de grond te krijgen, er zijn op mijn eigen manege nu 14 jongeren die er fanatiek mee bezig zijn.
Dus wie weet worden het er meer.
Gr Marianne

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:38

Scherps schreef:
Beste Billy ik ben nu bezig om barrelracing van de grond te krijgen, er zijn op mijn eigen manege nu 14 jongeren die er fanatiek mee bezig zijn.
Dus wie weet worden het er meer.
Gr Marianne

Hey Marianne,

Kan je mij hier iets meer over laten weten :D

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 12:18

Hi Marianne :) Zijn er ook jeugdreiters die bei jou rijden die mee mochten doen aan de internationale barrel race in Voghera?
Is 15000 aan prijzengeld en alles ist ganz goed opgezet en gezellige dagen 8-)

Black_riders

Re: Barrel racer jeugd gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:21

Tijdens de Farm and country fair in Aalten ( 26, 27 en 28 juni 2009 geven we een demo en tevens een korte wedstrijd van het barrelracing. Het enige nadeel is dat het een grote grasbaan is, als het droog is kan je mega hard gaan, maar heeft het geregend is het een grote ellende.

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:24

barrelracer schreef:
Hi Marianne :) Zijn er ook jeugdreiters die bei jou rijden die mee mochten doen aan de internationale barrel race in Voghera?
Is 15000 aan prijzengeld en alles ist ganz goed opgezet en gezellige dagen 8-)

whahaha ze mogen wel, maar het is niet echt naast de deur en dan om al mijn paarden daar te krijgen uuuhhhh gaat me een vermogen kosten.

Oke Billy ik plaats nu wel even een oproepje, SPONSOR GEZOCHT :D

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 11:09

Scherps schreef:
Tijdens de Farm and country fair in Aalten ( 26, 27 en 28 juni 2009 geven we een demo en tevens een korte wedstrijd van het barrelracing. Het enige nadeel is dat het een grote grasbaan is, als het droog is kan je mega hard gaan, maar heeft het geregend is het een grote ellende.

Oof }:0 voor de rechte stukken is dat wel fijn maar voor de draaien is dat nicht so goet fur der Gelenken van paard. Miss kan je vragen of bij de tonnen umploegen heb ik keer op filmpje gezien op grasbaan Afbeelding
Veel plezier 8-) en super das jij de barrel racen zo goed promoot daar

Black_riders

Re: Barrel racer jeugd gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 07:06

ik ben niet de enige die zo fanatiek is, er zijn er meerder op bokt die zich er mee bezig houden :-)