Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
macke schreef:Maar in de US zijn de paarden "goedkoper"dan in hier in ons landje.
macke schreef:Maar in de US zijn de paarden "goedkoper"dan in hier in ons landje.
Salleke25 schreef:In amerika zijn de westernpaarden juist duurder. Er wordt daar veel meer beoefent en er gaat veel geld in om.
drafbalk schreef:je kunt ook, als je niet te duur wilt uitgaan, een haflinger kopen. ze zijn dan wel niet top paarden in de western. maar je kunt daarmee ook goed western rijden, eigenijk met alle paarden. wi hebben zelf ook een haflinger die we western aan het berijden zijn. maar als je daarvoo ook echt top western wilt rijden dan zou ik wel voor een quarter kiezen.
Warbling schreef:Tinkers zijn ook best leuke westernpaardjes hoor.
Ik las hier eerder al dat iemand het over Lone star western stable had, en daar staan inderdaad leuke quarters te koop. Ik heb 1 van de merries daar verzorgt, is echt een superleuk beestje! Heel rustig, pakt dingen goed op, niet schrikkerig en kan je ook lekker mee buitenrijden enzo. Alleen als je al een helemaal getraind paard wil zou ze niet geschikt zijn, ze moet nog veel leren. Als je zou willen kan ik wel wat foto´s sturen. Heb er geloof ik wel aardig wat
Pienb schreef:Warbling schreef:Tinkers zijn ook best leuke westernpaardjes hoor.
Ik las hier eerder al dat iemand het over Lone star western stable had, en daar staan inderdaad leuke quarters te koop. Ik heb 1 van de merries daar verzorgt, is echt een superleuk beestje! Heel rustig, pakt dingen goed op, niet schrikkerig en kan je ook lekker mee buitenrijden enzo. Alleen als je al een helemaal getraind paard wil zou ze niet geschikt zijn, ze moet nog veel leren. Als je zou willen kan ik wel wat foto´s sturen. Heb er geloof ik wel aardig wat
en jij moet echt je mond gaan spoelen! een tinker.... hoe durf je...![]()
(opmerking met een knipoog)
Nouja t was maar n suggestie..
Ik rij n tinker die aardig goed in trail is.. Beetje kan spinnen.. Ik bedoel het zijn leuke dieren en best aardig om mee te beginnen als westernruiter ^-^
Pienb schreef:drafbalk schreef:je kunt ook, als je niet te duur wilt uitgaan, een haflinger kopen. ze zijn dan wel niet top paarden in de western. maar je kunt daarmee ook goed western rijden, eigenijk met alle paarden. wi hebben zelf ook een haflinger die we western aan het berijden zijn. maar als je daarvoo ook echt top western wilt rijden dan zou ik wel voor een quarter kiezen.
wil je aub niet vloeken hier?