@jos: misschien is het interessant om eens in Duitsland naar wat prijzen te kijken. Weliswaar liggen de verzendkosten wat hoger, maar de hekken zijn er wel voordeliger. http://www.cattlefence.de/catalog/ http://www.haas-pferdesport.de/ Ik heb er ook ooit wat gekocht bij Grosswinkel (oid) maar die kan ik nu niet meer vinden.
Hai Jos Wij hebben ook hekken van lonestar en zijn daar super tevreden over . Wij hebben een roundpen ( doorsnee zo,n 20 meter ) en 2 paddocks . Hij heeft ze op kort termijn netjes thuis bezorgd en als je het wat anders wilt ( ingang , afmeting of bv voerhekken ) dan verlenen ze goede service !! Je kan ze bij ons even komen bekijken als je wilt ( lekker dicht bij ) , de koffie staat klaar !!! Gr evelien
Zwetsloot
Geplaatst: 28-01-09 14:53
Wij hebben hekken van lonestar en van Wikobox. De Wikobox hekken zijn wel van degelijkere kwaliteit, Qua prijs is het ongeveer gelijk. Wikobox heeft ze (geloof ik) niet op de site staan, maar levert ze wel als je er om vraagt.
De voorste is van Wikobox en de achterste van Lonestar
Hier is de voorste van Lonestar en de achterste van Wikobox
Die van Wiko zijn ook beter en steviger aan elkaar te bevestigen dan die van Lonestar. Die van Lonestar zijn wel iets lichter om te tillen, dus hanteerbaarder en er zitten geen hoekjes aan, alles is afgerond.
DubbelFun
Geplaatst: 28-01-09 15:45
Bij WikoBox staan ze idd niet op de site, wel een flinke volzin latijn Overigens zien die van mij er nog weer anders uit. Ik heb wel de ronde buizen frames maar geen 'oortjes' aan de bovenkanten. Ik vind de openingen tussen 2 Wikiboxpanelen niet zo 'gesloten' als ik het graag zou zien en ook de vierkante buisafkorting is scherper als bij de andere panelen.
Nadeel van die 'oortjes' hekken vind ik weer de scherpe hoekjes om de kettingen in vast te zetten. Die hebben die van mij ook niet.
Ik kan de site van Grosswinkel niet meer vinden, anders kon ik een voorbeeldje laten zien
Oak
Geplaatst: 29-01-09 09:07
Hey Jos,
Die van ons komen zowel bij Haas als bij K&K horsefence vandaan deze laatste brengt ze gewoon bij je thuis ex de BTW