Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://www.trainingsstalstarnmeer.blogspot.com/
Kom anders een keertje langs voor koffie/thee! Je wordt in ieder geval hartelijk ontvangen
lautje76 schreef:er zit in oost of bij diemen geloof ik een westernstal. DoubleR ranch. Maar of het ook een manege is weet ik niet.

Ik heb me ook nog nooit zo geaccepteerd gevoeld op een stal als bij Starnmeer. Ook toen ik lesklant was ging iedereen normaal met me om en de sfeer is er gewoon erg leuk. Niets geen 'je hoort er pas bij als je een eigen paard hebt'-gezeik... KylaLover schreef:dat is wel iest wat mij heel erg aantrekt, gewoon geaccepteerd worden, ook zonder eigen paard
KylaLover schreef:dat is wel iest wat mij heel erg aantrekt, gewoon geaccepteerd worden, ook zonder eigen paard
lautje76 schreef:KylaLover schreef:dat is wel iest wat mij heel erg aantrekt, gewoon geaccepteerd worden, ook zonder eigen paard
wat kan het schelen of je geaccepteerd wordt? Je komt er toch om te leren, niet om vrienden te maken. En daarnaast heb je toch meerdere mensen in een les die geen eigen paar dhebben over het algemeen. Daar kan je vast aansluiting bij vinden. Voor een sociaal leven moet je niet naar een manege gaan.