Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MangoXPino schreef:Hee
Mijn vriendin heeft een Pony [Ik doe er vaak samen met haar iets mee zoals rijden en longeren]
Nou had ik dus een vraagje, die pony heeft zelf geen western zadel. OMdat ze er al heel lang naar opzoek zijn, maar ze kunnen er geen in in de maat van de pony vinden, we rijden soms wel eens gewoon western met haar gewone zadel, door gewoon te blijven doorzitten en de teugles los te halen, zodat je er twee hebt.
Mijn vraag was hoe je dan je handen moet houden?
xxx
nielsd schreef:MangoXPino schreef:Hee
Mijn vriendin heeft een Pony [Ik doe er vaak samen met haar iets mee zoals rijden en longeren]
Nou had ik dus een vraagje, die pony heeft zelf geen western zadel. OMdat ze er al heel lang naar opzoek zijn, maar ze kunnen er geen in in de maat van de pony vinden, we rijden soms wel eens gewoon western met haar gewone zadel, door gewoon te blijven doorzitten en de teugles los te halen, zodat je er twee hebt.
Mijn vraag was hoe je dan je handen moet houden?
xxx
Ik dacht dat western toch net iets lastiger was dan gewoon de teugels los te doen en te gaan doorzitten...
Als je echt serieus verder wilt gaan met westernrijden, is het verstandig (en ook leuk!) om een goede instructeur/trainer te zoeken die jullie begeleid.
MangoXPino schreef:Dankje,
Het is niet echt gewoon dat we willen trainen op western ofzo, gewoon soms voor de lol weet je wel!
We rijden wel eens met een hand maar meestal doen we het toch nog maar met twee?
MangoXPino schreef:we rijden soms wel eens gewoon western met haar gewone zadel, door gewoon te blijven doorzitten en de teugles los te halen,