Je krijgt idd automatisch bericht en je houd ook je oude nr, je krijgt alleen wel een nieuwe versie.
smax
Geplaatst: 20-01-09 12:27
Volgens mij krijg je bericht per mail, en als je aangeeft dat je je start nummer wilt behouden, dan dat geregeld worden. Ik hoop tenminste per mail... heb vergeten mijn nieuwe adres door te geven
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-09 12:28
oke de mijne loopt tot februari dus dat zijn we al bijna , en aangezien ik de 22ste februari wil starten
dropje2
Geplaatst: 20-01-09 13:55
Ja hoor, per mail Ik kreeg eind december al 't mailtje dat mn startnummer ging verlopen. Geld overgemaakt met duidelijk daarbij gezet: VERLENGING startnummer en binnen 2 weken had ik mn 276tje voor 2009 binnen! Ik hoop mn vaak te horen dit jaar
Als je het niet per mail krijgt of je hebt het perongeluk misgelopen kijk dan even bij http://www.westernsport.nl/ Startnummers en dan het formulier invullen ( verlengen aankruisen en je nummer erbij zetten)...
Moet goed komen zo!!
cowboyberend
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-09 16:45
oke vul het formulier in, kon vanmorgen niet op de site komen ,maar speel nu voor save
nog vraagje Paspoortnummer= chipnr?? Stamboeknummer= levensnummer?? soms ben ik beetje blond
Blon_D
Geplaatst: 20-01-09 20:42
cowboyberend schreef:
oke vul het formulier in, kon vanmorgen niet op de site komen ,maar speel nu voor save
nog vraagje Paspoortnummer= chipnr?? Stamboeknummer= levensnummer?? soms ben ik beetje blond
klopt alle 2 Ook ik moet hem nog verlengen voor 02-09
en als je paard niet geregistreerd is? dan moet je dus denk ik wel het chipnummer invullen. zeg maar als je paardje geen papieren heeft, wel een paspoort.
domme vraag misschien hoor. maar ik ben nieuwsgierig
Volgens mij is het registratie nummer in je paspoort zowiezo per paspoort verschillend paintless.. Elk paard moet een paspoort hebben dus elk paard heeft een registratie nummer (lijkt mij).
Het registratienummer is volgens mij het stamboeknummer. Dus je hoeft niks in te vullen daar als je een rasloospaard hebt. Paspoortnummer is het nummer wat op de eerste pagina van je paspoort staat.