Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ch_ntii123 schreef:Aangezien mijn tinkie het leuker vind om aan de lange teugel oefeningen te doen, en dan veel vrolijker ''lijkt'' (normaal altijd zn oren bij zn nek, en met losse teugels en als ik er naast loop lekker omhoog). Lijkt het me wel leuk om western te rijden.
Ook heb ik het gevoel dat met western het paard beter op zn eigen beentjes staat en niet geleid wordt door de teugels

Arundo schreef:khoop dat de fries er ook meedoor kan aangezien ik die op het oog heb!
) ch_ntii123 schreef:Naja, western outfit, ik vind western zo veel beter (paardje loopt veel meer op eigen benene, en word gevoeliger voor beendurk (op den duur))
En het lijkt mij gewoon hardstikke cool

susan schreef:cowboyberend schreef:@ berdien je bent welkom met je koud bloedje hoor in de wedstrijdenwe kunnen wel wat steun gebruiken
no offence maar op deze manier blijf je vol houden dat koudbloeden in de sport een 'aparte groep' blijft en dat wil jij toch juist niet?
Juangi schreef:Ik rij zelf geen western, maar met alle rassen kan het. Van shetlanders tot zelfs haflingers heb ik ook al over gehoord. Succes! Echt een leuk idee om het met een tinker te gaan doen!