Mijn anders onverstoorbare paardje stond als een gek te stuiteren op zijn plaats, maar ging er gelukkig niet als een blinde vandoor, zoals veel paarden gedaan zouden hebben. Dan denk je het gehad te hebben, komt die kl....... terug om weer met vol gas langs te denderen. Coole quartertest??? Hij ging er gelukkig weer niet vandoor en toen het de derde keer ook niet lukte heb ik hem niet weer gezien alleen gehoord.
Ben je dan aso of niet!!!!
Moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als mijn paard niet zo cool was geweest of er nog meer paarden bij zouden zijn geweest.
Ook als ik langs de weg rijd, wat helaas moet bij ons omdat er geen ruiterpad voor de deur langs loopt, komen er vaak auto's, vrachtwagens en bussen met volle vaart langs denderen. Totaal geen besef wat een paard kan doen.
Als ze dan wel afremmen bedank ik ze altijd. Als ze heel hard op me af komen kan ik mijn paardje een beetje gek laten doen op de weg zodat ze wel af moeten remmen. Dan laat ik de teugels weer losser en stapt hij rustig verder, maar de vaart is eruit bij die auto's.
Je paard zal maar schrikken van iets wat aan de kant gebeurd!!!
Dit moest ik even kwijt want ik ben zo kwaad, en je kan er niets tegen doen.

Die gaan wat langzamer rijden. Het is dat ik ze niet altijd aan zie komen, anders bedank ik ze wel
ik heb er ook superveel last van maar gelukkig is mijn paard supercool het boeit haar dus geen flikker. ook vaak als ik op de weg rij komen er auto's langs en als ze bij je in de buurt zijn toeteren ze of geven ze super veel gas achterlijk toch?? net alsof ze hopen dat je paard er vandoor gaat.