Nav videoavond, alsnog filmpje van Mileen en mij:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:40

Wel gaaf filmpje overigens Sonja.. Had dat ook natuurlijk nog niet gezien. Als ik jou was zou ik het wel bewaren.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:40

gera schreef:
Ik ga nog een keer kijken!!! Wacht eventjes (Ik ben namelijk ook heeeeel erg benieuwd naar Dunnits Mystery.. dan zie ik die ook eventjes onder het zadel )


Let op een witte rollmops op pootjes Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:40

Oh... ik kan het filmpje niet 'doorspoelen'.. dan komt mijn reactie pas over ong. 10 minuutjes denk ik (lang filmpje!!! ik zou willen dat ik zoveel ruimte had op mijn server!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:42

DunnitsMystery schreef:
Let op een witte rollmops op pootjes Lachen


Nu heb je het toch wel over de bovenste he!!! Dunnit is GEEN rolmops maar een gemuteerde Haflinger! Een hele lieve, met wat zwangerschapshumeurtjes momenteel... }>

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 12:44

hehe .. hey.. ze is rond en bol.. rollmops dus Lachen hahaha gemuteerde haflinger? zullen haffie eigenaren blij mee zijn Lachen
nou valt wel mee die zwangerschapshumeurtjes Lachen ze vind nog steeds iedereen lief Clown

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:44

Citaat:
Mevrouwtje heeft een beeeeeeeetje een eigen willetje en weet het vaak beter. Zetten we een oefening in, en heeft zij zoiets van "oooo ik weet het al, laat mij maar!"


Ik ben sinds kort ook een fjord western aan het beleren (onder deskundige begleiding natuurlijk ) en ik herken dit.
Ben met sjobrend bezig met side-pass en oefen voor en achterhand omzetten los van elkaar. V
aak als ik de hulpen geef probeert hij er zelf al iets anders van te maken onder het mom ik weet al wat ze bedoeld.
Een helehoop extra, onnodige en vooral ongewilde stapjes zijn het gevolg, maargoed blijkt aan het ras te liggen dan Lachen (en aan mij waarschijnlijk maar dit excuus is beter voor mijn ego *LOL* )

Verder echt een gaaf filmpje, ziet er goed uit, mooie fjord ook en hopelijk kan ik over een jaar of 6 ook zoiets plaatsen op bokt Haha!

DubbelFun

Berichten: 88690
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:56

memory schreef:
[. Vaak als ik de hulpen geef probeert hij er zelf al iets anders van te maken onder het mom ik weet al wat ze bedoeld.
Een helehoop extra, onnodige en vooral ongewilde stapjes zijn het gevolg, maargoed blijkt aan het ras te liggen


Ik ga me nu toch heel sterk afvragen of Sugar niet per ongeluk een zwarte Fjord is Haha! Met haar afgeknipte manen ivm zomereczeem is die gelijkenis nog sterker Knipoog

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:00

Roep maar als je haar manen in een fjordencoupe wil hebben hoor (hoewel het witte randje een centimeter lager dan het zwarte een beetje moeilijk zal worden Scheve mond )! Haha!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 22:11

ja tuuuuuurlijk heb ik weer Frusty het filmpje doetut niet Lips are sealed

hoe kan dat nu? Scheve mond

nja.... Sonja , ik blijf proberen hoor ,wil Mileentje zien

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 09:48

Zondag live nieuwe rondes nieuwe kansen *LOL*
CU in Amsterdam!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:41

Sonja schreef:
Zondag live nieuwe rondes nieuwe kansen *LOL*
CU in Amsterdam!


I'll be there!!
Even een vraagje daarover: hebben jullie daar al individuele 'starttijden' voor gekregen? Want ik wil geen enkele bokker missen aanstaande zondag en aangezien ik vast ook nog wel eventjes bij Leos Diplomat wil gaan kijken Kwijl moet ik wel op tijd terug zijn dan.
Het begint dus om 10 uur? Volgens mij hebben redelijk veel mensen zich opgegeven, dus het zal vast tot ongeveer vijf uur duren?
Wanneer moeten jullie allemaal??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:52

Hier vind je de volgorde van de rubrieken: [WN] Programma/tijden zondag Kalverhoek???

Ik doe beginners Horsemanship, Banish doet Trail, SandraK doet Pleasure, Jos doet Fool 'm School 'm en nog e.e.a. in de open, en verder weet ik niet wat welke Bokker doet

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:56

Ik ga de echte namen van de deelnemers maar eens opzoeken van iedereen, anders zit ik straks naar boktnamen te zoeken en dat schiet niet op Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:56

Of kan iedereen een sticker 'bokt' op de rug doen? gni
Wordt vast wel gewaardeerd daar Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:00

We hebben toch Boktpetjes????
Hihi, ik ben in ieder geval herkenbaar, en Sanda K. ook wel. D'r zullen wel niet zo heel veel fjorden en tinkers meedoen Haha! En tante Jos komt met Spooky Blue ( Lovers ) die is ook lekker herkenbaar. En Roeltje he nare gewoonte, laat dat Tje maar weg want het wordt al zo'n vent... Roel komt geloof ik met Solanos, zo is er ook maar eentje. Dus aan de paarden herken je al wel wat Bokkers...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:02

Ik heb geen boktpetje Huilen Maar ik zie er toch altijd hetzelfde uit Haha!
Ik ga gewoon foto's van de paarden uitprinten en dan komt het helemaal goed (paard in de bak: Gera bladert haar dossier door...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:05

Ach, de namen zijn ook niet zo moeilijk.
Sandra K heet Sandra en haar paard heet Sam
Jos heet Jos en ze rijdt op Spooky Blue
Banish heet Jouke en ze rijdt op (jawel Haha! ) Banish
Sonja heet Sonja en rijdt op Milena
Etc.....
En de andere Bokkers die hoor je vanzelf, hoef je alleen maar op het geluid af te gaan *LOL* *LOL* *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:07

Haha, okay, een hele groep aanhangers aan de zijkant/in de kantine, dat wordt vast gezellig!! Heb er wel zin in! Ik zorg dat de accu van mijn camera helemaal vol is!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:19

Ja, ik kom jullie ook aanmoedigen
Wel jammer dat trail zo vroeg is, ik weet niet of we dan al klaar zijn met opstrooien. En anders sluip ik wel even weg om Banish aan te moedigen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:31

Wij vertrekken ook gewoon berevroeg, want ik wil niks missen. En Mileen vind het wel best op de wagen, die vermaakt zich wel zolang ze hooi voor d'r neus heeft....
Banish bijt het spits af!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:50

De pagina kan niet worden weergegeven.

helaas kan m niet zien ben wel ERRRRRRRRRRRRGGGGGGGG benieuwd!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:00

Sonja schreef:
Hier vind je de volgorde van de rubrieken: [WN] Programma/tijden zondag Kalverhoek???

Ik doe beginners Horsemanship, Banish doet Trail, SandraK doet Pleasure, Jos doet Fool 'm School 'm en nog e.e.a. in de open, en verder weet ik niet wat welke Bokker doet



en ik ga alles opnemen en dan iedereen op bokt laten genieten via mijn site.
oja??? Jos start je ook de open pleasure???? Cool

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:07

voor mij is elk onderdeel pleasure Haha! Knipoog
o ja...en ik ga met de fool m school m ff een rondje langs het publiek om me voor te stellen.

DubbelFun

Berichten: 88690
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 20:35

Is hij al joelvast Lachen
Of moeten we ons net als jouw publiek thuis gedragen Schijnheilig

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:23

als jullie net zo lief lachen als 'mijn publiek' dan ziet hij het verschil niet Haha!

o... en gedraag je maar niet zoals mijn publiek, want door de condens in de binnenbak zijn ze vochtig geworden, doorgelopen en naar beneden gezakt *LOL*