hallo weet iemand hier op het forum hoe je het beste kunt beginnen met trick riding? ik vind het altijd erg gaaf om te zien en zou het zelf ook wel willen leren. op internet is bijna niets te vinden over lessen o.i.d. ik heb al wel gevonden hoe je je paard moet trainen in het begin. leren een rechte lijn te galoperen dan je gewicht steeds iets meer opzij. het paard moet recht blijven gaan, maar dan...?
hi, ik heb een tijdje trick riding gedaan http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=13154425 sommige stunts op de video heb ik langzaam gedaan kun je ze beter zien eerst je paard de baan leren (altijd afzetten en er iemand bij hebben die op het eind staat) dan met de makkelijke oefeningen zoals achterste voren zitten beginnen. Veel info vind je op www.rodeotrickrider.com
ik zou hem maar geen trick rider noemen dan is hij beledigd hij is een kozakken voltigeur ! deze vrouw van Riata ranch rijd voor Cavalia. Is echt een goede trickrider, zulke stunts zie je in Europa eigenlijk niet! mooie video vind ik