Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzan_bobar schreef:Niet in jullie omgeving maar hier in Markelo rijden ze buitenritten in western stijl, misschien een keer leuk om uit te proberen? Http://www.ropersranch.nl
, maar het is wel even wennen als je er nog nooit op gezeten hebt.
Maar ik rijd nu gewoon in de manege gewone dressuurlessen en ik wordt er iedere les wel op gewijst dat me teugels korter moeten (A) 

. Maar ga het hem wel proberen te leren. Zelf vindt ik dat westernrijden meer relaxt is. De zadels zijn ook steviger (maar ook zwaarder) en gemaakt voor lange tochten, ik vindt het best comfortabel zitten, maar dat maak je zelf natuurlijk uit. We maken in de zomer elke les buitenritten, behalve als het regent hebben we eigenlijk ECHT les. Misschien is het wat voor jou voor 1 keertje want het ligt niet langs de deur. De naam is FlamingStar Ranch. Als je goed kunt rijden laten ze je gewoon toe met een buitenrit of les.

ik zou zeggen, ga lekker eens ergens een westernlesje volgen, ik vind het in elk geval geweldig
Ben niet de beste ruiter, maar ik geniet er wel van