Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Veel plezier in ieder geval ! San1978 schreef:Hi ! Als je uit Schagen komt zou ik je net als Cassidy trainingsstal Starnmeer aan willen raden, het is maar 25 min. rijden. Vrienden van mij komen ook uit Schagen en hebben daar ook hun paard staan. Als je ècht je pony serieus wil laten omscholen van dressuur naar western dan zit je daar wel op het juiste adres! Ik denk zelf dat je door in een manegeles mee te rijden je pony het westernrijden niet goed genoeg kunt aanleren. Dat kan altijd nog als hij alles goed onder de knie heeft toch? Ga gewoon eens de bovengenoemde stallen af en informeer bij de trainers hoe je het 't beste kunt aanpakken. Geloof me, je wilt - als je eenmaal de stap genomen hebt - nooit meer terug. Veel plezier in ieder geval !
Zelf kom ik nu zo'n 5 jaar bij Trainingsstal Starnmeer en heb vorig jaar mijn paard daar gekocht. De lessen zijn super en er word doelgericht lesgegeven. Ook de paarden zijn stuk voor stuk toppertjes! Van de lessen op de manegepaarden alleen al kan je veel leren en dat kan je thuis wel uitproberen (denk aan sturen ect, niet spinnen ofzo). Maar voor het echte omscholen heb je wel professionele hulp nodig om echt lekker aan de gang te kunnen gaan. Qua afstand, tja dat is altijd moeilijk. Maar er komen bij ons op stal heel wat mensen van ver weg om te lessen
Kokopelli schreef:ik kom ook uit Schage , althans...woon nu in breezand.
Heb les in Middenmeer, maar bovengenoemd stallen zijn ook aan te raden
HindaFree schreef:Kokopelli schreef:ik kom ook uit Schage , althans...woon nu in breezand.
welke stal is dat ??
Kokopelli schreef:ik kom ook uit Schage , althans...woon nu in breezand.
Kokopelli schreef:Kokopelli schreef:ik kom ook uit Schage , althans...woon nu in breezand.
welke stal is dat ??