Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
Nu zal een paard wat werkt natuurlijk voldoende binnen moeten krijgen, maar ik vind het nogal veel.
Dat kan ik niet ' sober voeren' meer noemen.
, 1 klein baaltje lijkt er meer op ('szomers) of nu ('s winters) aan kuilvoer geef ik plak van 80/80x5. Sugarmiss schreef:Ligt het aan mij of vinden jullie 3 kg normaalNu zal een paard wat werkt natuurlijk voldoende binnen moeten krijgen, maar ik vind het nogal veel.
Dat kan ik niet ' sober voeren' meer noemen.
Als ik 's zomers ritten van 3 a 4 uur maak, dan krijgen ze niks meer dan nu en het zijn dan echt geen bonestaakjes![]()
Ik voer wel veel meer hooi, dan wat ik hier lees. 2 plakken duwen ze in hun holle kies, 1 klein baaltje lijkt er meer op ('szomers) of nu ('s winters) aan kuilvoer geef ik plak van 80/80x5.
qhman schreef:ach ja, ik heb er ook niet zo veel verstand van, dat zal het zijn
, maar als ik mijn paarden 3+ kg zou voeren aan krachtvoer dan gaat het echt niet goed met ze.
) krijgen en verbaas dan me dan over de hoeveelheid. qhman schreef:ach ja, ik heb er ook niet zo veel verstand van, dat zal het zijn

Sugarmiss"]
[quote="qhman schreef:ach ja, ik heb er ook niet zo veel verstand van, dat zal het zijn
, maar als ik mijn paarden 3+ kg zou voeren aan krachtvoer dan gaat het echt niet goed met ze.
) krijgen en verbaas dan me dan over de hoeveelheid.vera"]
[quote="qhman schreef:ach ja, ik heb er ook niet zo veel verstand van, dat zal het zijn

.