[WN] Fotograaf gezocht voor WESTERNboek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Fotograaf gezocht voor WESTERNboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 21:03

Vandaag ben ik benaderd om de fotografie te verzorgen van een nieuw te verschijnen westernboek dat zich voornamelijk op de basis van het westernrijden richt... in de breedste zin. Zelf kan ik de uitgever echter niet helpen vanwege de drukte omtrent de aankomende hengstenspecials en de laatste fotoshoots die gepland staan, maar bokt lijkt mij een optimaal medium om een eventuele geinteresseerde te vinden voor deze uitdagende klus.

Het is met name belangrijk dat je de verschillende westernmanoeuvres op de juiste manier op beeld vast weet te leggen en op korte termijn beschikbaar bent (binnen een maand moet alles voor de druk worden afgerond). Het beeld moet bij voorkeur digitaal worden aangeleverd vanwege de spoedige afronding van de vormgeving van het boek.

Geinteresseerden kunnen contact met mij opnemen, dan zal ik de gegevens verstrekken van de uitgever

catalyst1

Re: Fotograaf gezocht voor WESTERNboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:56

Sorry Gera, ik weet dat je het druk hebt,maar een westernboek is niet compleet zonder "Gera Foto's" Heb je niet genoeg in de archieven om 10 boeken te vullen?
Als andere fotograaf kan ik je wel KKKaren aanraden,ook hier van bokt. Ze maakt prachtige foto's en heeft al een aantal covers van de "penny"geschoten. Ik zag alleen dat ze nu een weekje weg is,ze komt dit weekend weer thuis denk ik.Na jou,zou zij absoluut mijn 2e keus zijn!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 11:14

Bedankt voor je compliment, catalyst1 Lachen Eveneens bedankt voor de pb's die ik inmiddels heb mogen ontvangen n.a.v. de oproep

Ik wil nog even benadrukken dat het in dit geval uiteraard niet zo zeer belangrijk is of je een kunstzinnig en creatief fotograaf bent, maar des te meer of je correcte en goed getimede foto's kunt maken tijdens de vele westernmanoeuvres die aan bod komen. Bijvoorbeeld: een foto van een spin die verhelderend moet zijn voor de lezer moet natuurlijk duidelijk tonen dat het binnenachterbeen blijft staan en dat het paard dit als 'pivotbeen' gebruikt. Dit soort technische kennis is wel cruciaal, vandaar ook dat de fotograaf echt ervaring moet hebben met de (verschillende disciplines van de) westernsport.

LittleCyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:40

GERA!!! balen dat je geen tijd heb.... ik bedoel jij maakt de mooiste foto's net als wat Catalyst1 al zegt! Je had hier op onze locatie vast wel geslaagd met de foto's Haha!

Ben erg beniewd welke fotograaf het aandurft!

Groetjes Gaby

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 11:43

Misschien iets voor Hypofocus?

Al moet ik zeggen dat ik ook altijd van jouw foto's gecharmeerd ben... Haha!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 12:45

Ik zal m'n archief 's induiken Vork

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 00:15

Ik krijg zojuist het bericht door dat een fotograaf is gevonden voor deze klus... iedereen bedankt voor het reageren en meedenken! OK dan!

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:17

Vero en ik zijn gevonden Haha!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:18

Hey wat tof!! Gefeliciteerd!! En wil je Veronique ook van me feliciteren?!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 12:19

Gaan jullie het doen? Ik had eerst een andere naam doorgekregen, maar dat zou dan wel niets zijn geworden. Veel succes!

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:24

@ nancy: Ja, natuurlijk feliciteerd ik haar voor je... Knipoog

Ik weet niet hoe het met die andere fotograaf is, maar ik heb een mailtje van haar gekregen of ik foto's van de reining kon leveren...