Ligt de westernSPORT in Nederland op zijn kont ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:19

Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor de Multicolor Show binnen en de huur voor een box is voor leden: fl 150,- (tm 21 juli boeken) en fl 175 (tm 28 juli boeken) en voor NIET- leden fl 175,- of fl 200,- !!!
Dit zijn toch aso- hoge bedragen!!!! Hemeltje lief.....waarom toch zo hoog...Voor de mensen die net beginnen of/en die geen Euro- boompje in de tuin hebben staan, vind ik het een behoorlijke drempel. En als ik zo kijk, ben ik de klos als ik zou starten. Ik zou starten dan zou ik met beide paarden en hun veulens op zaterdag en zondag moeten starten, dus min. fl 300,- betalen voor stalling, daarbij inschrijfgeld van 3x fl 10,- voor de halteronderdelen, 2x fl 25,- voor Trail en Pleasure Amateurs en 2x fl 35,- voor Trail en Pleasure Open. In totaal fl 150,- + fl 300,- + overlevingskosten voor eten en drinken e.d.. Bij elkaar dus al snel fl 500,- a fl 600,- gulden!!!!! Leuk, een wedstrijdje........ Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 10:26

Citaat:
Op 2001-07-03 21:45, schreef WimpyP1:
wat is mis met een vw camper???
te min???ik ben heel blij met mijn campertje
breng me waar ik wil met mijn trailer en paard.


Ideaal juist, lijkt me. Als je die prijzen voor een box zo eens hoort....
Misschien is het (ooit) een idee om een veewagentje te kopen? Wij hebben een tweepaards veewagentje, en als je daar het tussenschot uit haalt, kun je er een "gewone" box voor 1 paard van maken. Ben je ook geholpen met je overnachting voor je paard, scheelt je weer klauwen vol met geld.
Voor ons werkt het niet omdat we met twee paarden op stap gaan, maar als je met 1 paard op wedstrijd gaat is het misschien wel de moeite van het overwegen waard?

Grtz, Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 11:51

Er is niks mis met een omgebouwde VW bus. Behalve dat het een E combi is. Een beetje forse camper met trailer heb je groot voor nodig.

Onlangs stond er een wagentje (B) te koop met plaats voor 2 paarden en 2 mensen.

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 16:04

heb de inschrijving ook binnen van de multi colorshow en ook weer opgestuurd

7x starten + stalling en 3 dagen aanwezig.
gezellig *LOL* maar wel duur Sigaar


trouwens stalling is per 3 dagen niet per dag.

heb een leuke veewagen gehad,maar vond dat niet zo prettig,had alleen plaats voor 2 paarden en dan moest mijn sleurhut erachter was me te lastig.camper reist ook fijner voor de passagiers.

Lady
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 18:48

weet iemand waarom de appy classes zijn vervallen??

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 16:54

"trouwens stalling is per 3 dagen niet per dag. "
Moest er nog bijkomen dat het per nacht zou zijn, hahahahhahaa....... Party!!
Nee, heb de papieren verscheurd, sla het dit jaar over en plan volgend jaar mijn vakantie eens wat beter *LOL* Ik hoop met mijn camper maar zonder paarden wat vertier te vinden in Scandinavie....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 22:59

Oke, ik geef het op. Ik ga denk ik toch maar een paintje aanschaffen. Ik heb verder een zeer leuke appie maar als inderdaad de appie classes alweer vervallen bereik je ook niet veel. Waarom gaan die niet door eigenlijk, weet iemand dat????