Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cowgirl74 schreef:heb net een quarter gekocht en nu vraag ik me af of ze wel tussen de koeien in land kan grazen. Wil wel met haar met koeien gaan werken in de toekomst maar als ze dagelijks tussen de koeien loopt vind ze het dan nog wel leuk om met de koeien te gaan werken?

Romkabouter schreef:Koeien zijn heel iets anders dan de kalveren waar je koeienwerk mee doet, dus waarschijnlijk gaat dat wel goed
Ik zou trouwens een Paint kopen, die valt minder op tussen de koeien

Romkabouter schreef:Koeien zijn heel iets anders dan de kalveren waar je koeienwerk mee doet, dus waarschijnlijk gaat dat wel goed
Ik zou trouwens een Paint kopen, die valt minder op tussen de koeien
Nu is het veulen gespeend ( 't is een tuiger-veulentje hoor, dus het zal nooit met koeien gaan werken) loopt het samen met de pinken en ander jongvee in de wei, een heel leuk gezicht en ze zijn natuurlijk dikke vriendjes al dat jonge grut..

Adrienne schreef:Dit zijn er maar twee en geen kudde! Dat is toch iets heel anders!
Ik schrijf ook niet dat het altijd mis gaat. Maar het kan echt gewoon heel verkeerd uitpakken. Dat werd toen ook door de trainer aangegeven. Het is gewoon niet slim om een paard zo maar ineens in een kudde koeien los te laten .
rapido schreef:mirgino schreef:WOWerg traumatisch valt wel mee denk ik![]()
mijn pony heeft op de vorige stal altijd tussen koeien en schapen gelopen
zelfs in de wei met stieren![]()
ze vond het heerlijk om ze op te jagen![]()
Dat zijn beste jongens, weet niet of ik dat gedurfd zou hebben!?