Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

johanna29 schreef:Hoi Mieke,
![]()
![]()
![]()
gr. johanna
Ropers schreef:Markelo meldt zich ook!! Misschien een keer zin in een leuk buitenritje. Enne neem je Johanna dan ook mee?? Gezelli Groetje s Christel,
Miepie1980 schreef:Buitengebied Wierden meldt zich ook.
Nog niet western. Komen deze week 2 hafjes van 2.5 in de weide dus misschien volgend jaar.
Suzan_bobar schreef:Hoi hoi,
Deurningen meld zich ook!! Ik heb een paint horse van Christel (Ropers) gekocht
Miepie1980 schreef:Buitengebied Wierden meldt zich ook.
Nog niet western. Komen deze week 2 hafjes van 2.5 in de weide dus misschien volgend jaar.
Ropers schreef:Markelo meldt zich ook!! Misschien een keer zin in een leuk buitenritje. Enne neem je Johanna dan ook mee?? Gezelli Groetje s Christel,
johanna29 schreef:Ropers schreef:Markelo meldt zich ook!! Misschien een keer zin in een leuk buitenritje. Enne neem je Johanna dan ook mee?? Gezelli Groetje s Christel,
hahahaha, je weet dat ik geen buitenrij mens ben. Alhoewel ik soms wel eens een heel klein ritje met de haflinger Dominique maak!!
Mieke, de hoefsmid is geweest en Dom loop bijna weer zo goed als nieuw!!
gr. johanna
Ropers schreef:Mieke81 ik heb er genoeg te huur!! Dus als jullie in zijn voor een leuke buitenrit, dan hoor ik het wel?
...Mieke, hebben wij elkaar niet op het NK gesproken toen we beiden Johanna aanmoedigden?
) Haarbal schreef:...Mieke, hebben wij elkaar niet op het NK gesproken toen we beiden Johanna aanmoedigden?
![]()
Dan les jij bij Johanna en rijd jij op Dominique en je zus op Lacy (of andersom)