Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanda1980 schreef:Ja die cow vind ik ook zo gaafwanneer de Freemax erg goed bevalt, ga ik ook hard sparen voor de cow, alleen houd ik dan weer meer van de choco kleur. Maar die tooling is inderdaad om te kwijlen....
Marlis, is die lakota pad dan zonder inlages? Daar had ik ook al bij zitten kijken en dan heb je nog de burioni. Voor nu houd ik het even bij de kifra, dat is door Lilianne geadviseerd, ik kan dan ook prima opstappen vanaf de grond (wel zo handig op buitenrit) en ik ben een leek op boomloos gebied. Ik weet dus ook niet of het kwaad kan om te rijden zonder inlages.
Leuke foto's bij de smid. Felix heeft daar ook een handje van![]()
Met inlages is altijd beter natuurlijk. En ligt ook aan de bouw van paard. Als mijn kifra
pads in de was zitten kan ik bij mijn paarden best even met een pad zonder inlages rijden als er maar ruggengraat vrijheid is. Maar mijn dikke bollies hebben geen schoft en geen plekken wat echt opgevuld moeten worden.
Maar kifra is hier favoriet.
Bellatrix wat aan gave foto's zeg.
Die cow vind ik ook erg gaaf maar had ik het geld niet voor, misschien ooit.
Ik heb dus ook Lilianne laten komen minimus, daarna duitse sites in de gaten gehouden voor een 2dehands, maar de juiste maat en nieuwste model zijn er zelden te koop en wanneer ze te koop staan, scheelt het niet heel veel, dus maar 1tje besteld bij Kifrahorse (krijg je ook 50,- vergoed voor het pasconsult en 10% korting op bv een pad en singel als je die mee besteld, scheelt toch weer)