Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xLaraaj schreef:Hoop het ook voor jou joyce ! Inderdaad zoals judith zegt: met dat hij jou nu kent gaat hij misschien stabieler zijn ..
Nou nieuwe foto's .. Alleen als een zot in de wei en dat ze haar troon al heeft gevonden. Ze is ook instant hengstig geworden .. Misschien is dat normaal op een nieuwe stal en nieuwe hengsten dat haar roepen ..?
[ [url=m/WDkZ3V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HKXwOP.jpg]Afbeelding[/url] ]
heb je daar ook een goede lesgever ?
Idd super dat je weer even kan western rijden...waar woon je? Zit daar niets in de buurt wat les geeft op western gereden paarden?
Gelukkig heeft mijn moeder heel erg haar best gedaan met Magic, die is nog hartstikke soepel en ik kon gewoon weer verder waar we gebleven waren voor de vakantie
Normaal als ik 3/4 dagen niet rij dan begint hij weer wat stijf te worden (ook al staat hij 24/7 buiten), dus nu na 19 dagen had ik een ontzettend stijf paard verwacht. Niet dus, ik blij!
Wel alleen nog maar wandelingen want de piste is nog niet af met al die regen afgelopen weken kunnen ze niet verder doen.. Stoort mij niet zo
Heeft geen moment zijn oren naar achter gehad, lekker naar voor en vrolijk en oplettend. Omdat hij al bekend is met neckreining en van de chiro aan de soepelheid in zijn bekken moesten werken zijn we begonnen (na een warming up van tempowisselingen, ho's en voorzichtige rollbacks) begonnen aan two track. Linksom vind ie makkelijker dus hebben we die kant gebruikt om hem aan te leren wat we bedoelden en we hadden gewoon maar twee keer nodig
Een beetje hulp vanaf de grond van de instructie met mijn binnenbeen omdat hij toch echt wat verder van de hoefslag af moest met zijn schouder en *pling*, het kwartje viel. De eerste stappen richting two track zijn gezet. Nu het verder gymnastiseren en uitbouwen
De instructie was zeer te spreken over wat voor fijn meewerkend paard ik heb, met een will-to-please die ze niet vaak ziet. Ik kende 'm natuurlijk niet anders dan als een fijn paard wat alles voor me doet hoe moeilijk hij het ook vindt, maar toen ik mn instructie met mn verzorgster hoorde praten en ze zei, 'dit paard is z'n gewicht in goud waard' moest ik wel even blozen hahah! Dat is wel heel veel lof voor mijn HT&K-paard 
Op naar de volgende lessen, en op naar een zadel. Want zonder zadel is het goed en ontspannen blijven zitten toch best lastig

alleen dan de voorvoeten op een 'track' en de achtervoeten op de andere 'track'. In dit geval de achtervoeten op de hoefslag en de voorvoeten op de binnenhoefslag, met weinig stelling. Dus het is echt schouders eraf en eigenlijk zijwaarts
Ik mocht absoluut niet meer vervallen in Engelse termen
Dit laat gewoon weer zien wat voor fijn paard ik heb, maar ik weet ook dondersgoed wat voor Duivel hij zijn kan als het niet gaat zoals hij wilt
Je bent een pony of je bent een pony
Mooi compliment! en fijn dat het kwartje zo snel viel natuurlijk