Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben nu een beetje aan het twijfelen, of het de juiste keuze is om hem te kopen. Buiten is hij verder braaf en heb ik eigenlijk geen problemen. Hoe lang duurde het voor jullie voordat je een goede team vormde met jullie paarden? 
Ik vind hij moet wel meer op mij letten, hij is soms echt een uur met zichzelf bezig. Maar misschien moet hij ook gewoon wennen. Is voor hem natuurlijk ook niet leuk, dat ik nog zo een beginner ben
Hij weet en kan alles al en heeft dan zoiets van: Laat mij maar, ik weet hoe het moet 
En tijdens het praten dacht ik: Maar ik vind het juist mooi dat hij zelf denkt en niet sloom is en ik nog heel veel van hem kan leren. En zoals ik zei. Wij hebben samen al vooruitgang geboekt. Ik denk, dat ik gewoon een beetje nerveus wordt omdat hij mijn eerste echte eigen paard wordt en hij op de ene manier super makkelijk is en op de andere dus soms niet. En het komt nu echt ditchbij...het koopdatum
maar eigenlijk is hij met 99% precies het paard dat ik zoek. 

wrss omdat ik er te weinig van weet ..
Heb het ook nog niet allemaal bij elkaar maar een geluk dat ik een lieve papa heb die mij ff wil lenen