Ik heb de AQHA maar eens gemaild, of de papieren van m'n paard al eens opgestuurd waren. Ik kreeg al snel antwoord en het is al anderhalve maand geleden opgestuurd, maar ik heb nog niets ontvangen. Blijken ze mijn adres verkeerd in te hebben gevoerd! Ze hebben de 1 in mijn postcode verandert in een 7 en ze hebben de letters niet ingevuld, terwijl ik het wel goed heb ingevuld op het formulier. Wonder boven wonder heb ik m'n membership card wel ontvangen, maar het officiële papier van m'n knollie is ergens zoek (of verkeerd bezorgd). Ben blij dat ik toch maar even heb gemaild en ze zijn super snel met het reageren, echt heel fijn.
Bedankt Cissy! Hij is mooi! Maar helaas niet contoured. Ik twijfel. Zo'n rechte licht onder het zadel nooit zo lekker omdat Jim nogal een welvende rug heeft. Maar hij is wel heel gaaf
10 juli geen show trouwens. Ik moet werken. Dus ik til het even over de vakantie heen. Eerste wordt dan eind augustus. Dan wil ik wel elke maand meepakken.
domi Knol met een eigen mening Maar fijn afgesloten zeg!
Oh wat jammer amanda dat die show niet doorgaat Haha ja een eigen mening, heerlijk. Het is altijd even zoeken hoe ik ervoor kan zorgen dat we de zelfde mening (*ugh* mijn mening ) gaan hebben
Lekker vooruitzicht Ik zit helaas aan de schoolvakanties gebonden tegenwoordig. Voordeel: veel vakantie. Nadeel: altijd dure periode Maar ik klaag niet
Ja nog een paar uur ADV, maar dat is 3 dagen ofzo. En lever ook een stukje salaris in om 10 weken vakantie te kunnen hebben. Als in: ik werk 32 uur, maar er wordt iets van 29,nog wat uitbetaald geloof ik. Ze hebben het wel uitgelegd, maar dat werd zo'n technisch verhaal dat ik het wel geloofde
xxdomiixx
Geplaatst: 16-06-16 12:48
Haha ja ik bedoelde inderdaad jammer dat het niet doorgaat voor jou en Jim :p Welk leuk dat jullie naar de Veluwe gaan wij gaan in augustus 3 weken naar Frankrijk (zonder paard en huisdieren )
Lekker marlies
BrittS
Geplaatst: 16-06-16 14:41
Oh heerlijk een weekje Veluwe met paard, dat wil ik ook echt nog eens gaan doen.
Ik zit al 3 maanden in Canada voor stage. Over 2 weken is de stage voorbij en ga ik samen met mijn vriend nog een roadtrip doen door USA en Canada. Eind juli kom ik dan eindelijk weer in Nederland.
Spannend, Lara. Ik hoop dat het paardje door de keuring komt.
Gisteren weer een les gehad. Een korte deze keer, want de paarden waren begin deze week ingeënt en liepen allemaal met prachtige zwellingen rond (6 spuiten, 3 links in de borst en 3 rechts in de borst). Mijn lespaardje van de dag had nog maar een kleine zwelling en mocht dus wel licht werk doen. Dat betekende dus een half uurtje les in plaats van een uur, en tussendoor nog goed stappen om op adem te laten komen. Uiteindelijk was het alsnog een hele leerzame les. Met de spins heb ik weer wat bijgeleerd (namelijk, meer met rust laten geeft om een stomme reden veel meer snelheid dan regelmatig bijdrijven). Ook bij de wissels heeft paardlief me een mooie spiegel voorgehouden. Waar ik van rechts naar links wilde wisselen, sprong hij alleen voor over en achter bleef in de rechtergalop. Bleek dat ik mijn linkerbeen niet open had gegooid. Ideaal, zo'n lespaardje.
Veriye
Geplaatst: 19-06-16 15:17
Vandaag het weer gebruikt om lekker naar de Borkeld te gaan met de paarden.
Ik duim voor je Lara, dat het paard door de keuring komt!
Ik wou deze zomer eindelijk starten met mijn paard om te scholen naar western (met begeleiding uiteraard), maar helaas ben ik geopereerd aan mijn knie en zal het in elk geval niet voor de komende 2 maand zijn. En daarna is het weer snel winter en zal ik het ruk hebben met school.
Ik ga ook niet. Propvol weekend helaas. 10 juli laat ik ook even aan me voorbij gaan. Beetje te druk. Dus even een wedstrijd stop, leuke dingen doen en dan gaan we in augustus weer.
Dus ik heb speciaal voor jullie even mijn blouse uit de kast getrokken. Hij is namelijk af Ik ben er echt super blij mee! Voor de ranchriding heb ik een ruitblouse met rood en zwart en een zwart gilet en voor de overige onderdelen deze showblouse. En dan met mijn zwarte blanket (effen zwart of andere kant zwart zilver, kan allebei).
Er komt nog een blauwe set. Heb al een blauwe ruitblouse en Mayatex showpad met blauw zwart. En moeders gaat een showblouse maken met zwart en stofje met blauwe print en als het goed is komen daar steentjes op. Dan heb ik 2 mooie sets
Maar dit is dus de rode. Asymmetrisch. Rug is gewoon helemaal zwart. En geen steentjes, maar zilveren bies.