Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimvicious schreef:Gefeliciteerd Denies!!! Dit is je zo gegund!
Ik ga vanavond lekker groomen bij de drha show en genieten van de gezelligheid
Kimvicious schreef:Echt een top avond gehad! Eerst genoten van "ons team" in de prosecco challengede pink ladies waarvan 2 van de 4 geen ladies waren maar braaf mee gingen in het roze haha.
Iedereen moest met een glas "bubbels" oefeningen uitvoeren die steeds lastiger werden en in de tussentijd zorgen dat je glas niet leeg ging![]()
Vooral de balkjes zorgden voor leuke momenten met al die diehard reiners
Levin Ludwig met Dances with Spooks(Freddy)
[ [url=m/BCbep6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna op naar een snelle pit stop van kleding en blanket wissels voor de Open/Non Pro. Levin moest eerst een Non Pro coachen dus iemand moest Freddy even bezig houden....staat me best zo'n vos
[ [url=m/ZjpHKc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen werd hij gedeelde Open Champion met een 145,5 score!! Mega run, longen uit m'n lijf gejuicht haha.
[ [url=m/xh6IKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was echt genieten!!!
xDenies schreef:Ik weet het even niet meer. Hectische week op m'n werk, vandaag zelfs boos geworden maar redelijk opgelost. Echter mijn gevoel nog niet helemaal wat het moet zijn. Niets met werk te maken hoor, wel met een persoon. Maar goed. Kom ik bij Beeb, verdikking in dr manenkam.Wat nou weer ... Had al een lotion gekocht omdat ze dus dat kale stukje heeft, en nu net een stuk achter dr oren een hele verdikking. Als ik daar onder knijp (om de bult heen) zakt ze ook gelijk met dr hoofd. Niet fijn dus.
Dus maar even kijken of voer weer aangepast kan worden en dan een dierenarts voor een bloedonderzoek.
Rijden ging wel goed, niet kreupel en genoeg energie. Maarja door de hittegolf minder gedaan ...