Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook geen rode. Kan wel want past bij m'n blouse en hoofdstel maar wou eerst liever een zwarte want die past waarschijnlijk bij meer outfits dan een rode.

)
volgende keer gaan we er meer tempo bij pakken en meer figuren, hij weet nu dat hij de hoefslag moet blijven volgen tot ik wat anders vraag
aan het einde van de rijsessie ging hij weer in zijn race standje
, dus direct gebruik van gemaakt om hem even uit te leggen wat precies de bedoeling was als ik mijn been naar achter legde (achterhand om zetten)
. Hahah hij was echt chaggie van mijn interventie *potverdeurie kan ik niet racen* hij heeft het wel echt heel vaak geprobeerd en uiteindelijk lekker relaxed drafje zonder dat hij ook maar dacht aan aanspringen en toen ben ik afgestapt en hebben we nog even grondwerk gedaan (zowel aan de lijn als los, en los werd hij mega enthousiast haha). Maar hij heeft inmiddels wel meer tempo nodig en meer uitdaging. Dus de volgende keer ruil ik het balkje en de pion in voor 6 pionnen zodat we daar onze figuren mee kunnen maken. Heb er nu al zin in