Mooi resultaat britt! En de pleasure en horsemanship ach misschien met wat meer oefenen. Dat snelle krijg je er wel uit, bij de ene wat sneller dan bij de andere.
Ik heb goed veel spierpijn. Gisteren dan bijna 20 km met de rit van Marlies bij de Mill ranch gereden en vandaag nog 30 met Dj
Bedankt Emmaudb, het is inderdaad wat meer oefenen, maar normaal rijden we alleen en dan gaat het verzamelen al heel goed. In de bak met nog 9 anderen is dan toch net ff anders haha.
Gewoon mijn zwarte blanket die aan 2 kanten kan. Zwart of zwart met zilver. Past er perfect bij. Foto komt als ik 'm aan heb. Heb er al wel 1, maar daar hangt hij zo lekker vormeloos op een hangertje
Ik heb ook alleen maar een zwarte hoor ook geen rode. Kan wel want past bij m'n blouse en hoofdstel maar wou eerst liever een zwarte want die past waarschijnlijk bij meer outfits dan een rode.
Ik heb m'n volgende blouse al wel uitgezocht dus als ze die over 2 maanden nog in mijn maat hebben dan koop ik die. Toevallig ook met rood dus dan koop ik ook wel een rode blanket
Ik had vandaag toch een leuke sessie met mijn knol volgende keer gaan we er meer tempo bij pakken en meer figuren, hij weet nu dat hij de hoefslag moet blijven volgen tot ik wat anders vraag aan het einde van de rijsessie ging hij weer in zijn race standje , dus direct gebruik van gemaakt om hem even uit te leggen wat precies de bedoeling was als ik mijn been naar achter legde (achterhand om zetten) . Hahah hij was echt chaggie van mijn interventie *potverdeurie kan ik niet racen* hij heeft het wel echt heel vaak geprobeerd en uiteindelijk lekker relaxed drafje zonder dat hij ook maar dacht aan aanspringen en toen ben ik afgestapt en hebben we nog even grondwerk gedaan (zowel aan de lijn als los, en los werd hij mega enthousiast haha). Maar hij heeft inmiddels wel meer tempo nodig en meer uitdaging. Dus de volgende keer ruil ik het balkje en de pion in voor 6 pionnen zodat we daar onze figuren mee kunnen maken. Heb er nu al zin in