Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woldhoeve schreef:Hollowpoint ik heb even in je profiel gekeken. En zag dat je een paard hebt die wij gefokt hebbenJewels Tom Cat
kjcm schreef:een (wijlen) vriendin van mij heeft een paard van hem gekocht.
toendertijd via de sunflower ranch.
BJs spotted Jewel.
ben eigenlijk wel benieuwd waar bj nu is, hij is verkocht na het overlijden van Kristel.
weet of kent iemand hem. appaloosa van nu denk ik, 8 jaar?
Wranglerbutt schreef:SR Sugar Lady kan ik me ook nog wel herinneren Leuk paard!
Heb je (recente) foto's van haar?
Hollowpoint schreef:Wranglerbutt schreef:SR Sugar Lady kan ik me ook nog wel herinneren Leuk paard!
Heb je (recente) foto's van haar?
Hier is ze, foto is van 2007 ze is niet veel veranderd, maar wel iets steviger geworden. Ze heeft bij Frans 1 veulen gehad van Teedona Step. Deze heeft hijzelf gehouden. Wij hebben zelf 2 veulens met haar en Chex my Smarty gefokt. De laatste 4 jaar hebben we niet met haar gefokt, omdat we het al druk genoeg hadden met de huidige veestapel. Ze is ooit als 2 jarige nog door Willem Burgmeijer uit Canada gehaald. Ik heb haar deze week weer even gereden, nadat ze 2 maanden vakantie in het weiland heeft gehad. Geen enkel probleem, haar mooie langzame jog, galop en spin alles werkt nog perfect. Niet gek voor zo'n dame van inmiddels 19 jaar.![]()
cissy schreef:Kerstwedstrijd Uden heb ik ook nog meegedaan (zou 1995 moeten zijn geweest?) met mijn toenmalige appaloosa merrie, Het was spekglad buiten, op parkeerterrein lag ijs, mijn eerste keer alleen met de trailer naar wedstrijd dus doodeng, stallen in de binnenbak (waarin mijn paard leuk gaten ging graven om te ontsnappen onder de deur door) en slapen in de ijskoude slaapzaal en ondertussen strontverkouden zijn en koorts hebbende. Geen goede herinneringen helaasmaar wel een hele ervaring.
Stonden kerstbomen in de hoeken van de bak en ik kwam dus met de pleasure niet in de buurt van de hoeken vanwege de enge bomen! Stom paard...
NicoleKelos schreef:Pfff, stoffig op zoldermaar wel de foto van Marc op Annaonna gevonden. Het is een kopie van een krantenartikel uit de Almare van 10 December 1997. De zwart/wit foto is bij slecht weer genomen, veel modder, dus geen mooi showplaatje helaas. Ik kan het artikel morgen als pdf inscannen dan kan ik het doormailen als iemand interesse heeft.