Fijn dat jullie het droog hadden, wij hadden ook mazzel met het weer vandaag..

Do I need to say more?
Ranch Riding en Trail 1e plek, beide met 72,5 punten
DQ in de pleasure en de horsemanship, maar mijn dag kon toch al niet meer stuk. De slome onderdelen zijn gewoon niet zo ons ding.. Met de pleasure kwam ik in de knoop met iemand (ik ging haar inhalen en zij ging ook net degene voor haar inhalen), waardoor we terugvielen vanuit galop en toen door de stress verkeerd weer aansprongen, wel snel weer gecorrigeerd, maar jury had het wel gezien. Horsemanship gingen we een beetje hard
Moest op het eind op een vrij kort stuk lope - jog - walk, maar we konden nog net ff draven en toen was het einde er al, dus ook DQ.
Ranch Riding en Trail hebben we het hardst op geoefend, dus erg fijn dat die zo goed gingen! Geslaagd WRAN debuut. Vanavond nog even terug, want de deelnemer met de hoogste punten in de Ranch Riding (dus van L4, L3, L2 en L1 samen) wint een paar Ranch Riding chaps, super stoer natuurlijk. De winnaar in de L3 was in ieder geval niet hoger dan mijn score en vanavond moeten de L1 en L2 nog, dus we gaan het zien. Erg trots op paard in ieder geval