Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zertab schreef:En toen bleek dat de andere, een voor een samen met de instructrice, wel gingen galopperen. Mijn paard wilde ook graag - en leider paard ging dus ook een stukje weg - dus die begon te dribbelen en achteruit te lopen. Dat was wel een moment waarop ik het liefst afstapte uit angst hem niet te kunnen houden. Maar ik ben dapper blijven zitten en heb hem tegen gehouden.
miereneter schreef:Klopt Germie, en het is nog nuttig ook. Alles wat ik de mijne op de grond leer en geleerd heb, heb ik profijt van nu we de eerste stappen onder het zadel maken. Hij snapt wijken voor druk veel beter, en kent ook de stemcommando's voor vanalles en nog wat.
miereneter schreef:Heel sfeervol, Lagonda.
Leuk Kim, zo spelenderwijs oefenen.
Gaat het al beter, Zertab?
Zijn er hier mensen die 18 september meedoen in 't Keelven in Someren? Heb me aangemeld om te helpen bij het sportweekend van de DAWRA en AVS. Mijn eerste westernwedstrijd (als toeschouwer dan), leek me extra leuk om het dan voor en achter de schermen mee te maken. Kan ik ook de sfeer proeven bij de DAWRA, heb tenslotte (hopelijk) een westernarabier in spe. Nu al zin in!