Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar vinden het wel zo leuk dat we het gaan proberen. En dat nog es op je 34e..

Alleen als de keuring fout is of de 5-panel test kan het nog ontbonden worden. Wou dit vooral dat ze niet aan iemand anders verkoopt wanneer ik op vakantie ben. Dus nu maar duimen
Ben wel bang voor de keuring, vorige week nog met een "gewone" dierenarts gesproken en hij zei zelf dat hij quarters etc. moeilijk vindt om te keuren omdat ze toch anders lopen en dus dat hij soms vindt dat ze niet goed lopen terwijl het eigenlijk wel goed is ...

Probleem 2: we namen de linker galop (1e keer zat hij fout maar 2e keer niet) nou goed dat is eigenlijk zijn moeilijke kant maar hij was heel lekker los en ontspannen dus naja zal het grondwerken wel een goede warming up zijn geweest. Dus daarna kreeg hij de smaak te pakken - race monster kwam naar boven - hij wou niet meer draven maar galopperen en hard... Nou dat ook gelukkig snel en netjes op kunnen lossen (even gezocht welke manier van terug brengen op dat moment het beste werkte).
. Ik heb het geluk dat de mensen waar ik bij ga werken als nanny ken. Het meisje heeft net een eigen paard gekregen en ik heb geen rijbewijs (Ik ben net 16) dus er is besloten dat ze doordeweeks naar een dagkamp gaat, en dat ik er als vrijwilliger ga helpen. En samen met die mensen en mijn ouders (die naar Amerika komen om mij te zien) gaan we de laatste week dus naar de Ranch in de Rocky Mountains.
toen drong pas tot mij door dat het toch geen juist tempo was. Dus nu weer streng op het tempo letten eerst op stem en zit en geen reactie kleine ophouden nog geen reactie in de achteruit
bijv. met draf, dan wil hij niet meer terug naar stap omdat hij zich zo lekker voelt. En daar ben ik dan eigenlijk ook super blij mee dat hij zich zo lekker voelt, maar toch wil ik dan dat hij wel met mij meedenkt en luistert. Af en toe heeft hij ook wel echt verzet momenten gehad, vorig jaar toen we wat meer gingen werken in de bak. En dan ging hij ook racen. Heel lastig om dan het verschil te voelen waarom hij gaat racen. En dat verschil is voor hem heel belangrijk want dat vraagt om een andere aanpak van mij (zacht blijven of toch harder zijn) pak ik de verkeerde dan kan hij van enthousiasme overgaan naar verzet omdat ik hem niet begreep en dus wil hij dan niet meewerken.