Wij hebben gezeten! Nouja soort van natuurlijk he

zo trots op m'n lieverd Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zo trots op m'n lieverd 
Ook ondanks het wat warmere weer toch opgezadeld en een rondje gaan rijden. Ondanks dat het wat warm is vermoed ik dat het ons beide goed doet. En wat liep ze ge-ni-aal zeg, wauw. Dit smaakt naar meer haha. Maar met die hittegolf moet ze het even zelf op stal hendelen 

Heerlijke foto!! 
Toen zag ik dat er in de buurt een onderlinge wedstrijd is met onder andere ranch riding. Na opzoeken leek me dit wel leuk, maar voor ik iemand zoek voor lessen wil ik eerst eens proberen. Maar nu ben ik op een punt dat ik denk ´hoe?´
waarschijnlijk zal ik toch eerst les moeten nemen Brittneyx schreef:Ik zocht andere opties om wedstrijdjes te rijden omdat de reininggames steeds verder weg van ons gaanToen zag ik dat er in de buurt een onderlinge wedstrijd is met onder andere ranch riding. Na opzoeken leek me dit wel leuk, maar voor ik iemand zoek voor lessen wil ik eerst eens proberen. Maar nu ben ik op een punt dat ik denk ´hoe?´
waarschijnlijk zal ik toch eerst les moeten nemen
)
alles is voor ons bijna 2+ uur rijden voor een wedstrijddag of clinic, kan je dat wel eens doen maar op regelmatige basis een uurtje les gaat er wat over
ik denk dat ik mijn idee nog eens ga herevalueren

Samen rollen met d'r vriendin toen!
. Ook niet als het leider paard wat angstig was.