Nee, nog geen tijden gezien.Maar mijn 1e onderdeel is het 10e van de dag, dus ik vermoed niet zo heel erg vroeg.
Eind van de ochtend ofzo beginnen. Denk ik.
Ranch riding, reining (om er even aan te proeven
) en trail deze keer. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee, nog geen tijden gezien.
) en trail deze keer.
bij ons is het ook niet altijd het zelfde, soms zet ik hem inderdaad gewoon stil of ik laat hem juist harder lopen dan hij wil. Ligt heel erg aan de situatie en waarom hij niet doet wat ik vraag (en dat is soms best lastig waar dat nou aan ligt, soms geef ik ook dubbele signalen af dus die check ik altijd eerst).
super spannend, wij gaan natuurlijk gewoon in onze westernkloffie alleen heb ik geen westernkloffie (alleen een westernhoed hahaha). Dus ik zat te denken om gewoon een normale broek aan te trekken (ik heb nooit last van die naden als ik met een normale rijd) en dan alleen nog kijken wat ik doe met de laarzen want die heb ik ook nog steeds niet kunnen vinden
Is het trouwens mooier om een broek met wijdere pijpen over de laarzen heen te dragen of een broek met iets strakkere pijpen en dan in de laarzen... 
Of stilzetten en achteruit. Als ik die harder laat lopen of hard aan het werk zet wordt het heel rommelig en gehaast terwijl ik juist de rust erin wil krijgen.

Klinkt goed in ieder geval. 
wat wel leuk is , is dat ik vaker mag gaan zodat ik zeker ben.

iets anders
Zijn er ook laarzen zonder zo'n hoge hak
Ik ga al door mn enkels als ik er naar kijk