maar de operatie is goed gegaan dus mijn beste vriend is er nog
Gelukkig maar want sinds maandag zit ik in Zweden en ben pas volgend weekend terug
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar de operatie is goed gegaan dus mijn beste vriend is er nog
beetje op budget letten na een mooie garage rekening.

ik durf dat echt nog niet
Je hebt het gevoel geen stuur te hebben en je voelt je nutteloos met je handen haha! Maar het ging best okee.
Daarna rustig gehouden en wat proberen te eten. Toen t beter ging ook gewoon naar afspraak gegaan en zondag eind van de middag weer thuis. Eenmaal thuis ging t ook gelijk weer mis met overgeven en niets waard zijn. Maandag wel goed geslapen, dikke keel, en weer overgeven. Toen heb ik maar m'n werk opgebeld dat het niet ging werken. Ik wilde het eigenlijk eerst proberen maarja. Heel veel geslapen en flink koud gehad (ideaal tijdens een hittegolf) en donderdag weer gaan werken. Gister ook en naar Beeb geweest maar daarna wel kapot. Gewoon nog erg moe. Vandaar ook dat ik een beetje stil was.
3 augustus hebben we onze eerste in hand/halter les ! Volgend jaar wil ik dr al meenemen naar wat NQHA en WRAN shows. Ze is er braaf zat voor en ik wil gewoon zo veel mogelijk leuke dingen met haar samen doen