Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Natascha dH schreef:Hier een foto uit de paardenkrant van Paard 2001: Markus net zo naten volgens mij ben jij dat 'Silvester', op de achtergrond

Wranglerbutt schreef:Staat er eerder in dit topic niet een foto van haar met ('n jeugdige) Ruben van Dorp aan boord?

maar wel de foto van Marc op Annaonna gevonden. Het is een kopie van een krantenartikel uit de Almare van 10 December 1997. De zwart/wit foto is bij slecht weer genomen, veel modder, dus geen mooi showplaatje helaas. Ik kan het artikel morgen als pdf inscannen dan kan ik het doormailen als iemand interesse heeft. Chantalleke schreef:Ik zal eigenlijk ook nooit de wedstrijden vergeten in Joure en Oosterwolde. Op een een of andere manier hadden Roel en ik continu aanrijdingen in de inrijbak! Maar de sfeer was helemaal geweldig.
De wedstrijden werden altijd goed bezocht, leuk met shopjes erbij. Manege is toen later verkocht aan volgens mij een friese peerdenliefhebber. Helaas geen western meer.