[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:14

Francis ik hoop echt voor je dat ze er zijn. Ik duim!!!!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:15

Kim gaat nu de deur uit, om de auto te gaan halen, ze wacht tevens even op NoaC haar telefoontje en vertrekt dan.
Ze is helemaal zenuwachtig, maar wil niks liever dan gewoon gaan kijken.

(je wil niet weten hoehard de sigaretten erdoorheen vliegen hier)
Laatst bijgewerkt door holly op 31-08-04 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:16

Mag ik vragen wat jullie dan gaan doen iemands prive erf op lopen? stallen open trekken? en als blijkt dat ze daar staan? als er een hele lawine bokkers daar op het erf komt, kunnen ze jullie ook nog eens van hun prive terrein afsturen, daarnaast kan men de eigenaar van Fly bellen, en die voelt het dan weer nat onder z'n voeten worden en verhuisd hij het stel misschien weer en straks ben je ze misschien echt kwijt, moeten jullie niet iets subtieler te werk gaan en al bedenken wat te doen als blijkt dat ze daar staan, het is niet rot van mij bedoeld hoor, nee ik vind het alleen maar geweldig dat er zoveel mensen zich inspannen, maar het lijkt me zo impulsief allemaal, met alle risico's van dien, je hebt formeel namelijk geen poot om op te staan, dus ik zou deze gouden tip van de birkstraat veel voorzichtiger benaderen en niet met veel bombarie?

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:17

jippie!!!! duimen omhoog voor kim!!!
als ze fly vind is ze mijn heldin hoor!!
allemaal duimen draaien!!

@holly: hoelang duurt het voor ze er is en wij wat weten?
ik zit op en neer te springen op me stoel van de zenuwen!!!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:18

als ze niet buiten staan, wat gaan kim dan doen?

eining4ever

@wwwiske, er gaat tog geen kudde bokkers heen?
kim en misschien noac

en afwachten hebben we niets mee bereikt is gebleken

ik vraag me idd ook wel af wat stap 2 word als ze haar gevonden hebben....

holly

WWWiske wees gerust, Kim gaat voorzichtig te werk. Er word geen enkele stal opengestrokken, maar er word wel zo goed mogelijk van alle kanten bekeken of ze er zijn.
Meer gebeurt er niet.
Wij krijgen de uitslag met foto's.
en Francis weet hoe ze de rest aan moet pakken.
Nu maar duimen dat ze aanwezig zijn, want dat zou wel erg mooi zijn natuurlijk.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:20

En dan nog denk ik dat zeker de mensen die dit topic volgen niet massaal naar die stal rijden.

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:20

@holly: hoelang duurt het eerdat ze er is???

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:21

eining4ever schreef:

@holly: hoelang duurt het voor ze er is en wij wat weten?
ik zit op en neer te springen op me stoel van de zenuwen!!!

Kim is onderweg naar haar moeder wei zo lief is om de auto vol te hebben getankt voor dit doel (kim haar auto werkt niet zo goed mee, dus vandaar)
en vandaar uit vertrekt ze naar de straat.
Ze zal er over ongeveer een half uurtje toch wel zijn gok ik (ze is wat later vertrokken als geplant)

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:23

okeej!!!
duim duim duim!!
ik ren als een speer naar de supermarkt want ik MOET sigaretten hebben anders houd ik het niet meer hier!

tot zo!!!!!!!!

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:24

Oww,ik moet eigenlijk boodschappen doen maar ik kan dit topic niet loslaten, zit hier gewoon met tranen in mijn ogen want ik hoop zo dat ze daar zijn en daar weggehaald kunnen worden.
Meiden, heeeel veel succes. wat is het toch fijn om een forum als bokt te hebben zeg. jullie zijn allemaal toppie dat jullie Francis zo wilen helpen.Ik zou een enorm blij zijn als ik zo'n geweldig team achter me had staan die me mee zoudden helpen naar mijn Paard.

En Francis dat fly nu apatisch is en zich afsluit kan ik helemaal begrijpen maar ik kan je uit ervaring verzekeren dat als je haar weer bij je hebt het met veel liefde en geduld allemaal weer goed met haar komt. Bij mijn paard heeft het zo'n 3 jaar geduurd eer ze weer een beetje paard werd maar nu is ze weer helemaal terug en zit er weer een enorme dosis gevoel in haar lichaam.en knuffelen dat ze inmiddels doet....alsof ze niet weet hoe ze me moet bedanken voor haar "redding".

Succes.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:24

oh gelukkig maar, ik zag het al voor me een hele touringcar bokkers die Fly gaan redden Haha! Haha! Haha! nee even serieus, goed dat ze maar met z'n 2 tjes gaan, alleen wat gaan ze doen als ze weten dat Fly er echt staat? dan moet Francis waarschijnlijk toch in onderhandeling met de eigenaar van Fly, wil ze hem daar weg hebben / terug kopen. Een ik hoop echt van harte dat dat gaat lukken, want met alleen weten waar Fly is, zijn we er nog lang niet, volgens mij gaat het dan pas beginnen......
Laatst bijgewerkt door WWWiske op 31-08-04 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:25

Kim is nu opweg, dus blijf het volgen allemaal

WWWiske, helaas lukte het NoaC niet in de tijd die ze had.
Wel super dat ze zo meeleeft en het aangeboden had OK dan!
Laatst bijgewerkt door holly op 31-08-04 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:25

Ik denk dat Kim wel weet wat ze doet.
Ik vraag me idd ook af, wat de volgende stap is en wat je kunt doen, als ze daar idd staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:30

ik duim...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:30

Nogmaals, Kim gaat zich nergens mee bemoeien, daar hoeft niemand bang voor te zijn. Dat ligt ook niet in Kim haar handen.
Dat is straks het punt waar Francis zelf weer haar volle aandacht aan moet gaan schenken, met waar het kan hulp van al deze toffe bokkers, die zo hard mee proberen te zoeken.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:31

Goh ik hoop ook dat ze er staat.
En wat dan tja het is al veel gewoon te weten waar ze is denk dat alles stap per stap moet bekeken worden nu geen grote sprongen. Eerst kijken of ze er is en hoe ze eraan toe is das nu even het belankrijkste.
En dat over die hele horde bokkers die er naartoe gaan? nee dat denk ik niet tenminste dat hoop ik dat er niemand is hier die zo dom zou zijn dit plan in de weg te staan. Volg gewoon alles op bokt en laat hun hun werk doen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 13:32

Als ze daar inderdaad staan hebben we zowiezo weer de mogelijkheid om controle uit te oefenen. Daarom ook wil de DB man graag weten waar ze zijn, want hij ging ook nog steeds af en toe langs om te checken... Dat kunnen we dan zowiezo weer doen en zodra ze weer verwaarloosd worden kan er dan weer een klacht ingediend worden.
Daarnaast ga ik natuurlijk wel proberen om ze daar op één of andere manier weg te krijgen, maar ik hoef dat zowiezo niet zelf te proberen, moet daar anderen voor inschakelen.
Zodra ik weet of ze daar staan en inderdaad nog van dezelfde eigenaar zijn, ga ik wat telefoontjes plegen.
Zijn ze verkocht aan degene waar ze nu staan en worden ze goed verzorgd, dan is wat mij betreft daarmee de zaak afgedaan (ik zal ze wel in de gaten houden, hopelijk kan ik dan in contact komen/blijven met de nieuwe eigenaar).

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:33

jeetje ik was een tosti aan het maken en wordt net uit dit forum getrokken door de brandlucht.... zwarte tosties zijn niet lekker Knipoog
het is ook zo spannend! ik zit me suf te duimen Haha!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:38

Ben zo zenuwachtig....en ik kan maar tot 14.00 meekijken dus hoop dat we voor die tijd horen of ze het wel of niet is....anders moet ik tijdens de bespreking heeeeel vaak naar te toilet! Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:39

Er zijn ook ineens opvallend veel bokkers aanwezig bij het westernforum Haha!
( zie boven aan de pagina )

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:39

Mits ze geen oude mannetjes van de fiets heeft gereden, dan is ze er bijna.

Ze is nu aan de telefoon, ze is nog onderweg.
Laatst bijgewerkt door holly op 31-08-04 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:41

Tjee wat wil je we hopen allemaal zo op een goede afloop of toch al weten waar ze is. iedereen van bokt heeft toch de laatste tijd meer uitgekeken denk ik als ze een paint zagen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:41

ik heb nog nooit gereageerd hier maar lees het wel elke dag.. en zit nu echt heel erg in spanning.. ik hoop echt dat ze daar staan!! Hyper!