Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Maar dan kijk je nog altijd vanuit een ‘wedstrijdbril’ terwijl dat misschien 5% is van alle mensen die een Paint of Quarter hebben. Het showcircuit is echt zo groot niet.. Ik heb daar misschien een ander zicht op met onze hengsten... wij zien alle segmenten hè..
En ik zie toch regelmatig die net-niet showveulens voor 2000-3000 verkocht worden :-/ Dat is het net, die recreatieve ruiters willen dan niet enkel namen, maar ook iets waar ze in de bos beziens mee hebben en heelhuids mee terug thuis geraken.
Die echte recreatieve ruiters hebben dikwijls nog nooit van die namen van trainingsstallen en trainers gehoord..
sevke schreef:Ik vind Best Spook te duur voor hetgeen het is. Voor dat geld koop je een betere dek. Ook hier betaal je weer voor het kleurtje.
En het verhaal over de sorrels: ook niet mee akkoord.
Wij hebben onlangs een nieuwe fokmerrie gekocht. Bloedchique. Smart Spook X Shine On Ruf (jaja, de volle zus van Spook N Perla!) voor heel wat![]()
En ja, een gewone sorrel![]()
Tis niet omdat er een witte kop opstaat dat het een beter paard is, he! Mij interesseert het kleur helemaal niks. Goede bloedlijn, correcte bouw, producing/performing, maar vooral: GEZOND!
Men zou daar beter wat meer naar kijken, ipv naar een flashy kleurtje.