Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sweetsox schreef:Hoe zouden jullie dat doen?

maar mijn lesgever is enthousiast omdat het voor ons toch voor de fun zou zijn en hij jaarlijks naar Davy City Ranch gaat (BE) stelde hij voor om mee te doen. Hier kan je voor de fun deelnemen in het werken met koeien, trailachtige opdrachten uitvoeren, barrelrace, pole bending
ik wil alvast gaan
je kan het zelf invullen hoe je wilt. Bijvoorbeeld barrelrace in draf en gewoon voor het plezier

Mijn papa vraagt waarom ik niet gewoon met handschoenen rij, maar het is voor mij een goede indicatie of ik te hard ben met mijn handen, want dus vorige les wel het geval was... Jespri schreef:Zijn hier trouwens ook mensen die in 2014 western wedstrijden gaan rijden?
Vroeger gebruikte ik ze ook in de zomer, toen ik pas leerde rijden

Jespri schreef:Marlies, ga ik doen!
xDenies, hoebedoel je voor je zelf? 1 op 1 les?
SmartBH, Dat klinkt echt super! Waar is dat precies in Belgie als ik mag vragen?
_Mondy_, Leuk! Wie weet komen we elkaar nog een keer tegen. Waar ga je starten in januari en februari?
Ik vind handschoenen heel fijn rijden, minder last van koude handen en de teugels glijden minder door mijn handen.
Annelot, Leuk! Ik ga in Januari even rond de tafel met mijn bijrijder om te kijken waar wij gaan starten. Wie weet komen we elkaar nog is tegen!