Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romkabouter schreef:quarterH schreef:mijn god wat had ik daar soms medelijden met een aantal paardjes. tja beginners he.
Reden nummer 1 om het rijden op shanks af te schaffen in de GAG.
quarterH schreef:nou het shank verhaal en 2 handen was niet echt wat mij zo stoorde. ik heb mensen aan snaffles zien rukken en sporen zien prikken waarvan ik echt totaal niet kon volgen met welke reden, en het paard duidelijk ook niet.
Niels schreef:johanna29 schreef:Gelukkig zijn er ook trainers en ruiters die wel fatsoenlijk hun paard kunnen trainen
Lekker makkelijk om slechts een selectie te maken van een trainingssessie.
Ik weet zeker dat we een minstens eenzelfde beeld zouden krijgen als we van anderen uit dit topic zouden krijgen. als we daar ook 3 minuten waarbij je paard net wat oppakt uit een sessie filmen.
quarterH schreef:Is lezen zo moeilijk? Dat zeg ik toch dt het aan je definitie ligt. Ik vind craig niet het paard mishandelen. Maar durft te wedden dat ik ook bij jou rijden ed dingen kan aanwijzen waarvan ik denk ' ai arm paardje'.
Maar goed plaats dat filmpje van je rijden dan maar.
quarterH schreef:Is lezen zo moeilijk? Dat zeg ik toch dt het aan je definitie ligt. Ik vind craig niet het paard mishandelen. Maar durft te wedden dat ik ook bij jou rijden ed dingen kan aanwijzen waarvan ik denk ' ai arm paardje'.
Maar goed plaats dat filmpje van je rijden dan maar.
quarterH schreef:ojajoh: ok dus een pro betichten van dierenmishandeling mag wel maar een amateur niet? zij zegt het toch ook over craig? dat mag dus wel? omdat dit overeen komt emt jouw MENING?
waar het mij om gaat is dat men meningen hier brengt als feiten.
zolang hij nog niet is veroordeeld tot dierenmishandeling door het rechtssysteem IS het dus geen direnmishandeling. dan kun jij dat VINDEN maar dan kan ik het ook VINDEN van 'beginnende ruiters'.