Ja ik ook. Het was bloedheet. Ben enorm verbrand Jim was zeiknat. Maar wat was het gaaf!!! Nooit gedacht dat ik dat nog eens met mijn papierloze vuilnislinger zou doen
Haha ik had ook nooit verwacht polocrosse te gaan doen met mijn maffe kruising. Toch gedaan though, en wat deed hij het goed!
Ik heb mn nieuwe pad op gehaald, een turquoise met bruin van Lakota Saddlery. Ik vind dit een mooi dik pad, en er zit een schuim inzetstuk in geloof ik wat de druk goed verdeeld.
Vanavond eens kijken hoe hij ligt maar ik heb geloof ik wel goed gemeten
Haha ja de zoveelste mijlpaal Echt zo gaaf! Hij was zo knetter toen ik hem kocht. Hij wordt steeds minder knetter Hij doet het zo enorm goed. Nu tussen zijn oren nog...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-05-16 18:06
Foto?
Twee fotootjes van vandaag...vriendin die mee was kan echt niet fotograferen dus er is niet veel gelukt. Deze kunnen nog wel.
Ja, we gaan het afwisselen...in de voorwaartse draf mag ze van voren naar beneden komen, graag zelfs en in de jog ga ik haar wat meer optillen, dat ze idd meer op achter komt. Maar ze vindt het allemaal nog zo moeilijk, dat duurt nog wel even maar zo af en toe zitten er al goeie stukjes tussen.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Dat heeft tijd nodig om spieren te kweken en dan kunnen ze het steeds langer volhouden
Daihyo
Geplaatst: 08-05-16 18:19
Hoe is het nk gegaan Emma?
emmaudb
Geplaatst: 08-05-16 18:37
Ik had verwacht dat er (wat meer) mensen mee zouden doen maar dat was dus niet zo. Dj was een beetje over de zeik van de tractor die kwam sproeien maar toen hij moest was hij braaf.
Waar start jij dan? Want ik heb alleen nog maar drukke shows meegemaakt Zou wel eens gewoon normaal willen inrijden, ipv 10 mensen moeten ontwijken in een kleine bak
Misschien dat ik de verkeerde uitgezocht heb maar heb er 3 gereden en was telkens alleen. Wel l5 dan. Dus daarom wil ik graag naar de l4, dan heb je tenminste wat competitie
Tsja. Dat heb ik wel losgelaten. Thuis gaat het perfect. Maar op show... Als hij toch eens leert met zijn hyper gedrag om te gaan. Daarom moeten we kilometers maken op show en moet ik accepteren dat het dan maar niet perfect is. Best lastig af en toe. Frustrerend ook. Als je dan een lage score of een dq hebt, terwijl je weet dat je op onderdelen enorm kan plussen.