Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Nieuweroord). Je kunt ook net als ik eerst een les bij Paulette nemen op 1 van haar paarden, dat vond ik een bijzondere ervaring en heeft mij echt over de streep getrokken. Ze komt ook wel op locatie lesgeven, maar voor 1 persoon weet ik het niet. Ik ga 6 juni naar haar toe in Koekange met mijn eigen paard.

thnx voor de tip, ga haar bellen.

hij was echt veel te enthousiast gisteren. We startte rustig en dan rustig naar de jog. Maar de overgang terug ging niet zo. Na het draaien en achteruit weer stappen was ook een beetje overenthousiast. Misschien kwam het ook wel door de vliegjes dat hij geen rust in z'n kont had, ik weet het niet
ik heb geoefend en meer kan ik niet doen minifries schreef:@nanda1980, meen je haha, dat is toevalligthnx voor de tip, ga haar bellen.
Wil het nu zsm doorpakken. Heb er een nachtje over geslapen en denk toch eht dat dit is wat ik wil, wacht eerst die ene les nog ff af en een les met mijn apekop ook. Wat ben je bv voor een goed zadel kwijt? Best wel erg haha, er worden termen gebruikt die ik dus echt nog nooit gehoord of gelezen heb. Heb met mijn fryso zadel medium/wijde boom, fit 4

En als je iets wil weten staat het je natuurlijk vrij om te vragen ^^ 

) en heb voor hem een pad waar je inlages in kan doen.